Skončilo jedno z nejhezčích, ale také nejnáročnějších období roku – Vánoce. vánoční čas a Silvestr jsou již za námi a nyní nezbývá, než se začít soustředit na nový rok. Mnoho z nás našlo pod vánočním stromečkem finanční obnos místo dárku, a nyní přemýšlíme, jak s ním naložit. Nechcete si udělat radost koupí své oblíbené vůně? Pokud ano, tak je povánoční období tou správnou dobou. Obchody se předbíhají s výprodejovými cenami a neztratit se v nepřeberném množství produktů je kolikrát nadlidský výkon. Proto jsme pro Vás připravili pestrou nabídku nejprodávanějších vůní .
Tipy pro dámy
S vůní Euphoria od světoznámé značky Calvin klein budete vždy středem pozornosti. Tato orientálně-květinová vůně pro ženy dokonale podtrhne každý outfit a sexappeal její nositelky. Další výjimečnou vůní od této značky, kterou bychom Vám rádi představili, je Eternity . Jakmile jí jednou podlehnete, už nebudete chtít jinou! Květiny Vás doslova obklopí a uhranou.
Květinová, ale s příměsí svěžího ovoce – to je další z nejvyhledávanějších dámských vůní. Řeč je o svůdné vůni Eclat D´Arpege od značky Lanvin . Je jako melodie – svěží, čistá a plná radosti. Od prvního nadechnutí vyvolává dojem plný jemné záře a radosti, který přetrvává. Pojí v sobě svěžest šeříku a výrazný tón pomerančovníku. Jistě Vás příjemně překvapí i cena této parfémové vody, která je více než příznivá.
Parfémová voda Chloé  od stejnojmenné značky si již také získala řadu žen, které jí zůstávají věrny a pravidelně se k ní vracejí. Tato svěží a velmi ženská vůně vystihuje nespoutaného ducha s vrozeným smyslem pro módu a styl.
Inspirace pro muže
Vůně, která se dostane člověku pod kůži : tak lze několika slovy charakterizovat toaletní vodu Cool Water Man , kterou značka Davidoff uvedla na trh v roce 1988. Nechte se unést na vlnách svěžích, vodních tónů! Pro velký úspěch je k dispozici i velký objem 200 ml. 
Další „stálici“ mezi pánskými parfémy,  Boss No. 6 , není jistě třeba zdlouhavě představovat. Tato toaletní voda značky Hugo Boss definuje úspěch, vyzařuje sebevědomím a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru. Z jejího úspěchu čerpají další její následovníci: Boss No. 6 Night a Boss No. 6 Sport .
Na závěr nemůžeme zapomenout na nadčasovou vůni Essential značky Lacoste , která má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme. Jde ale i mnohem víc, jde o osvícený názor na práci, vztahy a vlastně na celý život. Její poselství se dá charakterizovat jako “ svěžest bez hranic „.
 Autor: Parfemy.cz