Rubrika: Magazín

Mnoho z nás v předvánočním čase přemýšlí, co má svým blízkým koupit pod stromeček. Dárek by měl udělat radost, být originální a hezky zabalený. Vánoční portál Odjeziska.cz se snaží svým návštěvníkům toto váhání ulehčit a zpříjemnit prostřednictvím přehledně sestavených a pečlivě vybraných tipů a díky pravidelně aktualizované nabídce. Portál nabízí nejen tipy na vánoční dárky , vánoční recepty a koledy, ale také vánoční soutěž. Vánoční portál je rozdělen na jednotlivé sekce s názvem „ Tipy na vánoční dárky “, kde najdete opravdu pečlivě vybrané dárky pro jednotlivé členy rodiny a přátele. Prezentované zboží je skladem a může Vám být doručeno již do druhého pracovního dne, což ocení zvláště ti z nás, kteří budou dárky řešit doslova na poslední chvíli;-). Vašim blízkým můžete zároveň poslat „ Dopis od Ježíška “, který v nich vzbudí očekávání a zvědavost. Použít můžete připravený text, nebo můžete vymyslet svůj originální vzkaz. Fantazii se meze nekladou. Pro návštěvníky je také připravena „ Vánoční hra “, ve které hráč musí získat co nejvíce bodů zasažením vloček a tajných bonusů. Průběžně můžete sledovat aktuální skóre a sledovat jak jste úspěšní. Do hry můžete přizvat i své kamarády a známé prostřednictvím připraveného formuláře. Chcete „ Nechat platit Ježíška “? Tak neváhejte a zúčastněte se vánoční hry, která pro vás bude připravená od listopadu. Stačí jen správně zodpovědět soutěžní otázku. Losovat se bude ze všech správných odpovědí a zaregistrovaných emailů. Dárků není nikdy dost;-). Užijte si Vánoce ještě více! Na Parfemy.cz můžete vybírat z pestré nabídky luxusních parfémů a okouzlujících dárkových sad, které kromě vámi vybraného parfému obsahují vždy ještě něco navíc, ať již v podobě značkové vonné svíčky, nebo stylové kabelky, či voňavého a pečujícího sprchového gelu a tělového mléka. Vyzkoušet ale můžete také léty prověřené bestsellery: LANVIN Eclat D´Arpege Nechte se okouzlit koncentrovanou dlouhotrvající svěžestí jedné z nejprodávanějších vůní, která v sobě pojí tóny šeříku a lístků sicilského citronu. Stejně lákavá je nabídka i našich ostatních shopů: hodinky.cz TOMMY HILFIGER 1780931 Značkové hodinky kombinující styl pro volný čas a osobitou eleganci. Kožený řemínek, kryté minerálním sklíčkem. Sperky.cz Morellato Náušnice Bali PT04 Precizní kombinace chirurgické oceli, třpytivých čirých krystalů a černého onixu. Dokonalá dávka šarmu a luxusu zároveň. Krasa.cz Dermacol D árková sada Platinum Elixir 2011 Hloubková péče o zralou a velmi zralou pokožku s ušlechtilou platinou, navíc v dárkovém balení. Prozdravi.cz Eregma MAX power Přírodní přípravek určený k podpoře sexuálních funkcí. Zvyšuje výkonnost organismu. Obsahuje kombinaci účinných látek určených k podpoře sexuálních funkcí především u mužů. Doplněk stravy.

Číst dál

Londýn je místem, kde se setkávají rozmanité hudební styly i nejrůznější módní scény.  Představuje to nejlepší, co Británie nabízí. Značka playboy se nechala inspirovat londýnskou energií a uvádí London playboy , novou svůdnou vůni pro muže z celého světa. Londýn je domovem současného britského gentlemana – okouzlujícího muže, který je zdvořilý a milý; muž London playboy představuje neodolatelné spojení šarmu staré školy a moderní citlivosti. Je to miláček žen a velký hráč, sofistikovaný stejně jako James Bond, sukničkář jako Alfie a lehkovážný jako rocková hvězda. Má neodolatelný styl, okouzlující vzhled a vzrušující nádech tajemství – London playboy je typický lamač dívčích srdcí. Najdete ho v těch nejlepších klubech a kasínech, jak si pod paží vede jednu či dvě dívky. Požitkářský životní styl London playboy plný vína a žen má však naštěstí vždy své hranice. Staňte se z chlapce mužem playboy se smyslnou vůní London playboy. Vychutnejte si úspěch, sebevědomí a charisma, které otevírají dveře do těch nejlepších míst ve městě, kde najdete ty nejkrásnější ženy. London playboy volá – press to play! Energická vůně Elegantně drsný, London Playboy zosobňuje samu podstatu značky Playboy a různorodé styly uvnitř Londýna. Vůně obsahuje typické anglické nóty – divokou růži a brandy, které spolu vytvářejí jedinečný charakter. Zachycující všechna tajemství a vibrace hlavního města, London Playboy se otevírá energickým, moderním výbuchem pikantního růžového grapefruitu a mandarinky mísící se se zelenou vitalitou galbaníku. Ve smyslném srdci se snoubí divoká  růže, symbol Anglie, se sladce kořeněnými nótami skořice a anýzu. Teplé dřevité nóty brandy, tonka bobů a cedrového dřeva dodají příjemný elegantní základ, který připomíná tradiční britskou hospodu – skutečně mužnou vůni. Celkový dojem je velmi moderní a neodolatelně svůdný. Rockový design Londýn je po celém světě známý pro svůj drsný a moderní styl. Tomu odpovídá i balení vůně London Playboy , které přináší moderní prvky do původního klasického designu řady vůní Playboy. Vůně se představuje v krabičce s tartanovým vzorem, inspirovaným britským návrhářem McQueenem, v námořnické modré. Krabička je zdobena typickým logem zajíčka. Jeho nový vzhled byl inspirován punkovým a rockovým stylem a vzorem britské vlajky. Uchem zajíčka prochází špendlík a místo motýlka má na krku elektrickou kytaru. Flakon kopíruje vzhled krabičky se stejně výrazným znakem zajíčka ve vzoru britské vlajky na modrém tartanovém podkladu. V souladu s ostatními vůněmi Playboy pro muže, flakon London Playboy má smyslně zaoblený tvar, kopírující tvar placatky a je zakončen černým víčkem s vyrytým logem zajíčka. Skrze sklo flakónu můžeme pozorovat vůni v jemně modré barvě, která evokuje současný mužný vzhled. Celkový efekt je stylový a velmi atraktivní. Chcete být skutečný London Playboy? Nebojte se ukázat své svůdné kouzlo s novou smyslnou vůní od Playboy. Just press to play. Všechny sexy vůně značky Playboy naleznete zde .

Číst dál

Tvář našeho obchodu, herečka a moderátorka Mahulena Bočanová, pro čtenáře MAGAZÍNU O VŮNÍCH exkluzivně otestovala vybrané vůně. Nahlédněte spolu s námi pod pokličku výběru a odhalte, jaké vonné esence jsou pro ni neodolatelné. Při výběru a nákupu vůní se řídí vlastním heslem: „ Je mi jedno, kdo parfémy vyrábí, ale vůně mi musí po vdechnutí okamžitě vnuknout nějaký pozitivní pocit, vyvolat ve mě okamžitou reakci. Podle tohoto prvotního pocitu se pak instinktivně řídím. “ AIGNER Pour Femme – parfémová voda „Silný a velmi, ženský parfém. Velmi sexy na rande, kdy se nehodláte vrátit na noc domů…“ Hlava bergamot, černý pepř, mandarinka Srdce bulharská růže, frézie, meruňka Základ bílé pižmo, cedrové dřevo, pačuli, ambra Vůně Aigner ztělesňuje eleganci, luxus, stylovost, nadčasovost, svůdnost a neopakovatelnou jedinečnost. LA PRAIRIE Life Threads Emerald – parfémová voda „Připomíná mi vůni 80tých let…“ Hlava galbanum, květy pomerančovníku, angelika Srdce růže, šeřík, jasmín, narcis Základ kosatec, santalové dřevo, lišejník, ambra LA PRAIRIE Life Threads Emerald je první z kolekce vůní Life Threads, která je inspirována drahými kameny. Každá z nich byla koncipována jako buket smyslových požitků vyvolávajících vášnivé reakce. Inspirace k vytvoření této jedinečné kolekce vůní se nachází právě v samotných drahokamech. Více o kolekci těchto tří vůní vám napoví článek z našeho magazínu >> PUMA Animagical Woman – toaletní voda „Zvláštní vůně, na sportovní Pumu až  magická. Přesně vím, komu bych ji věnovala…“ Hlava hruška, grapefruit, limetka Srdce papája, leknín, frézie Základ dřevo Tamboti, čokoláda Květinově ovocná vůně Animagical překračuje hranice sportu, cestování a módy a přináší nezbytný pocit radosti, plnou dávku energie a nekonečný optimismus.  Teplo a pozitivita Afriky a vibrační energie tance – tyto barevné elementy se smísily a vytvořily moderní vůni v cool urbanistickém balení. Přečtěte si hodnocení zákazníků >>

Číst dál

NAFNAF Fairy Juice   Vůně je určena především mladým ženám a dívkám, které jsou rády originální. Žena této vůně je nejen moderní a přirozená, ale také veselá a sama sebou. Miluje nakupování a stará se o svůj vzhled. Tato opravdu pohádková vůně představuje hlavní hrdinku, která sní o svém princi na bílém koni, přesto je silná, soběstačná a má magické schopnosti. Fairy Juice dostává ženu či mladou dívku na druhou stranu zrcadla, kde z pohádkového lesa přináší kouzlo do svého každodenního života. Černá mašle pečetí magnetickou sílu této úchvatné vůně. Po jejím rozbalení vás nadchne šťavnatá barva, která rozjasní vaši náladu kdykoli a kdekoli. Krabička, ozdobena ze všech stran, v sobě kombinuje sny s realitou. ARMANI Code Sport Armani Code Sport je vzrušující a velice mužná vůně, která představuje atraktivitu a sílu mužského těla. Vůně je určena nejen ke svádění, ale i pro divokou adrenalinovou zábavu a další dobrodružství, které život přináší. Neskonale mužný design flakonu je variací na klasický flakon Code, který se stal jedním z nejznámějších symbolů vůní Giorgio Armani a snadno se vám vejde do cestovní tašky, ať už vyrazíte kamkoli. Tóny, fougerově-svěží vůně Armani Code Sport, jsou plné svěžesti, vzrušení, adrenalinu a svádění. Svěží úvod vůně, v podobě mandarinky, citronu, zázvoru a máty, dotváří ambra a vetiver. BUGATTI Design & Motion Elegantní parfém, který v sobě spojuje minulost, současnost a budoucnost. Je stvořen pro všechny muže, kteří jsou silní, ale citliví, mají rádi luxus, městskou eleganci a rádi se odlišují. Díky Bugatti Design & Motion z vás bude vyzařovat svěžest a uvolněnost. Jantar, kůže a vetiver – to jsou hlavní pilíře této vůně. Tmavý obal krabičky rozjasňuje zrcadlové okno, které představuje symbolický most mezi minulostí a bránou do budoucnosti. Další novinky v nabídce:      
     

Číst dál

Jednou z mnoha používaných přísad do parfémů je levandule. Jistě ji znáte, je čistá, sladce květinová, omamně vonící. Právem je levandule nazývána největším bohatstvím, které nám dává francouzské Provence. Oblíbená rostlina s fialovými květy se používala tisíce let do vonných koupelí a je jednou z nejdůležitějších složek při výrobě parfémů. Čistá levandulová esence propůjčuje parfémům jejich intenzitu, nezaměnitelné aroma a omamnou hloubku. Levandule se výborně míchá s ostatními vonnými ingrediencemi, dá se tedy skvěle použít pro propojení. Je součástí složení téměř všech klasických francouzských parfémů. Levandulový olej je perfektní při aromaterapii: zklidní mysl, emoce a uvolní vaše tělo. Tato aromatická rostlinka slouží i k léčbě problematické pleti, má silné antiseptické účinky. Přísady přírodní – přibližně do konce devatenáctého století se vyráběly vůně téměř jen ze směsí vonných olejů extrahovaných z rostlin. Často se při výrobě parfémů zpracovávají nejrůznější druhy květin. Vonné esence se získávají z poupat, listů, stonků, dřeva, plodů, semen, kůry a také oddenků. Někdy se používají celé rostliny. Příkladem je Sevillský pomerančovník, který se dá zpracovat téměř celý. Získávají se výtažky z květů, ovocných slupek, listů, větviček i nezralých plodů. Každý z těchto výtažků má jinou vůni a jiné použití při výrobě parfémů. Přísady syntetické – díky vzrůstající oblibě parfémů se zjistilo, že i když mají parfuméři k dispozici kolem 600 druhů rostlinných vůní, tak to není dostačující. Začaly se vyrábět syntetické vůně a jejich množství je v dnešní době ohromné. Mívají složité chemické značení a v užívání je jich několik tisíc. Chemické ingredience tvoří již běžně značnou část trvalých složek parfémů. Podporují nejen vůni, ale i delší trvanlivost parfému a dobře působí na slučitelnost různých složek parfému. Chemické vůně mohou napodobit např. vůni hlohu, fialek a dalších ingrediencí. Poskytují obzvlášť silnou, bohatou a osobitou vůni. K použití stačí nepatrné množství. Parfémy pro pány : DIESEL Fuel For Life Homme DOLCE & GABBANA Pour Homme FERRARI Scuderia DOLCE & GABBANA The One Gentleman For Men THIERRY MUGLER A*Men Levandule je součástí nejen těchto parfémů. Vždy záleží na tom, v jakém poměru jsou složky v parfému obsažené, podle toho vůně vyznívá. Parfémy pro dámy : JIL SANDER Jil CHLOÉ Eau De Fleurs Lavande FLORASCENT aqua Aromatica Lavande  DKNY Women Energizing SARAH J. PARKER Covet

Číst dál

Fragrance Foundation byla založena v roce 1949 společnostmi Chanel, Coty, Elizabeth Arden, Guerlain, Helena Rubinstein a Parfums Weil. Jedná se o neziskovou organizaci, jejímž posláním je udělit prestižní cenu FiFi. Ceny FiFi jsou symbolem nejvyšší mezinárodní kvality a ve světě vůní jsou obdobou filmových Oscarů. Letošní udílení cen proběhlo v New Yorku a jako vždy to byl večer plný vzrušení a očekávání. Vybíráme pro vás některé z kategorií. 2011 Dámské vůně: kategorie luxe: Guilty – Gucci kategorie popular: Pure Orchid – Halle Berry Pánské vůně: kategorie luxe: Bleu De Chanel – Chanel kategorie popular: Herve Leger Homme –Avon Síň slávy: L´Eau D´Issey – Issey Miyake Le Male – Jean P. Gaultier
2010 Dámské vůně: kategorie luxe: Lola – Marc Jacobs kategorie nová edice: Astor Place – Bond No. 9 kategorie přímý prodej: love Rocks – Victoria’s Secret kategorie popular: Halle – Halle Berry Pánské vůně: kategorie luxe: Grey Vetiver – Tom Ford kategorie nová edice: Brooklyn – Bond No. 9 kategorie přímý prodej: Patrick Dempsey 2 – Avon kategorie popular: Seduction In black – Antonio Banderas Síň slávy: CK One – Calvin klein Představenstvo Fragrance Foundation může ocenit vůni za rekordní prodeje v obchodech nebo uznat neobvyklý marketingový tah značky a parfém ohodnotit. Také uděluje ocenění osobnostem, jejichž první vůně se těší okamžitému úspěchu u spotřebitelů, např. Fergie, která získala cenu Celebrity roku za Outspoken By Fergie. Aby mohla být vůně nominovaná do síně slávy, musí být minimálně 15 let na trhu a mít kvalitní marketingovou podporu, která přispěje k úspěchu vůně.

Číst dál

Pro širokou veřejnost je francouzská módní značka Lanvin zřejmě trochu méně známou, v žádném případě ji však nelze označit za bezvýznamnou.
Umělkyně na tom správném místě
Jeanne Lanvinová se narodila roku 1867 v Paříži, nebylo tedy divu, že ji světové město módy přivedlo právě k tomuto řemeslu. Vyučila se v krejčovském salonu a díky fantastickým nápadům a šikovnosti se brzy i prosadila. Roku 1909 ušila pro svoji vlastní dceru tak skvělé šaty, že je všechny její kamarádky chtěly také. Záhy začala šít nejen šaty pro dítka, ale i oděvy pro jejich maminky. Během několika málo měsíců už její výrobky oblékaly i velmi významné rodiny v Evropě .

Neotřelá praktičnost

Jeanne zaujala svými netradičními nápady, které však byly zároveň velmi praktické a pohodlné. Dokázala odlehčit upjatý a těžký styl tehdejší módy , a proto se její butik stal nejvyhledávanější značkou té doby. Díky umístění v Paříži se její umění velmi rychle šířilo v podstatě do celého kulturního světa. Mezi nejoblíbenější modely Jeanne Lanvinové patřily například komplety oblečení matka-dcera.
Sportovní styly
Roku 1920 přidala značka do své nabídky také oblečení pro muže, které následovalo stejnou tradici praktičnosti. Vystihla také potřeby této doby, kdy byla na obrovském vzestupu obliba sportu, a proto zaměřila své jednoduché a pohodlné střihy také do této oblasti, čímž si ještě upevnila místo v srdcích svých věrných zákazníků.
Vůně jako myšlenka
Jako průkopnice nových myšlenek dokázala značka Lanvin pochopit i rostoucí význam parfémů a proto již roku 1924 založila Lanvin Parfums SA . Jeanne Lanvinová pak volí jako hlavní cíl vyjádření pocitů a myšlenek pomocí směsí vůní. Její první špičkový parfém Arpége z roku 1927 tak vzniká při poslechu její dcery, která cvičila hru na klavír.
Změny po smrti Jeanne
Roku 1946 umírá zakladatelka značky Jeanne Lanvinová a celé módní a kosmetické impérium přechází na její jedinou dceru Marie Blanche de Polignac. Ta však umírá bezdětná, a proto se roku 1958 dědictví dostává do rukou jejího bratrance Yvese Lanvina. Přes řadu dalších změn pak roku 1996 získává 100% akcií značky světový gigant L´Oreal, od kterého je pak roku 2001 kupuje obchodní skupina Harmonie SA vedená tiskovým magnátem z Taiwanu.
Tradice pokračuje
Jeden z nejstarších módních domů světa tak pokračuje ve své tradici i dnes. Ač možná zastíněn většími a slavnějšími jmény konkurence, u opravdových znalců si stále vede skvěle. To dokazuje i úspěch původních či nových parfémů. V nedávné minulosti se na výsluní světového zájmu držela například parfémová řada Oxygene. I pánové si mohou užít lehkou vůni z dílny Lanvin v parfému L´ Homme Sport . V současnosti se zase značka snaží parfémem Eclat D´Arpége navázat na historii a unikátní odkaz minulosti. Určitě se jim to podařilo, protože se parfém již několik let drží na špici prodejnosti. Nádech této edice nejslavnějšího Lanvin parfému je veden snahou o čisté a přímé tóny tak, jak tomu bylo u původní varianty, přesto však s větším důrazem na energii a život. Chcete i vy zkusit více než 100 let tradice a umění této unikátní značky? Potom si pořiďte jeden z neopakovatelných parfémů . Ukážete tak ostatním, že světu módy opravdu rozumíte, značku Lanvin totiž preferují jen opravdoví znalci.
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Představujeme, prvně v historii, kolekci parfémů pro pány od značky Lacoste – Eau De Lacoste L.12.12 Bleu, Eau De Lacoste L.12.12 Blanc a Eau De Lacoste L.12.12 Vert. Trojice, která si zaslouží pozornost každého muže. Název parfémů: René Lacoste, francouzský tenista z meziválečného období, vytvořil návrh prvního polo trička s klasickým límečkem a krátkým rukávem v roce 1927. Jeho název L.12.12 má své důvody. L znamená Lacoste, číslo 1 symbolizuje druh použité bavlny petit piqué, 2 představuje typ trička s krátkým rukávem a 12 znamená počet prototypů, které vznikly, než se perfekcionista René spokojil s výsledkem. Funkční, jednoduché a elegantní polo tričko mají v oblibě nejen sportovně založení pánové. Stalo se rychle součástí téměř každé pánské šatny. Bílá symbolizuje jednoduchost, svěžest a eleganci. Pomocí tónů grapefruitu, rozmarýnu, kardamonu a tuberózy se otevírá elegantní vůně. Ylang-ylang, kůže a cedr vám přinese čistou energii. Modrá symbolizuje sílu a intenzitu, kterou poznáte z mixu máty, grapefruitu, šalvěje, pomerančových květů, pačuli a kapradí. Zelená evokuje přírodu a pozitivní vibrace, které vycítíte z bergamotu, grapefruitu, melounu, verbeny, fíků, levandulí a březového listí. Vert je přírodní relaxační vůně s citrusově-dřevitými tóny. L.12.12 a design: Design je jednoduchý a elegantní s klasickou propracovaností a symbolikou. Flakony jsou s výrazným logem značky, slavným krokodýlem. Klasicky čistá vůně, mužná a silná, uvolněná a přirozená. Rozhodněte se, která bude pro vás ta pravá na použití během dne, do práce, v noci nebo jen tak pro volný čas. Každá vůně je ztělesněním nadčasové mužské elegance, je to opravdová klasika. Edice vám umožní vyjádřit různé nálady. Zabalte svou kůži do vůní čistoty, svěžesti, lehkosti, pohody a energie.

Číst dál

Tvář našeho obchodu, herečka a moderátorka Mahulena Bočanová, pro čtenáře našeho magazínu poskytla exkluzivní rozhovor o svých oblíbených vůních a jejich výběru. Dozvíte se také, jaká vůně jí připomíná čas dětství a že vůně její Márinky je tou nejmilovanější… Jaký parfém jste měla jako úplně první? To si opravdu nevzpomínám, ale buď to byla nějaká kolínská půjčená od mamči, nebo klasický Fáčko z Německa… Jaká je Vaše oblíbená vůně? Léta jsem používala ISSEY MIYAKE a pak jsem si zamilovala HERMES , jak Un Jardin Sur Le Nil, tak i Mediterranée. Střídám je podle nálady, ale má pro mě v sobě takovou nějakou exotickou čistotu, takže svůj ke své svému, asi, ..(smích) Preferujete nějakou značku? Asi ne. Je mi jedno, kdo parfémy vyrábí, ale vůně mi musí po vdechnutí okamžitě vnuknout nějaký pozitivní pocit, vyvolat ve mě okamžitou reakci. Podle tohoto prvotního pocitu se pak instinktivně řídím. Mám prý extrémně silné instinkty, řídím se jimi celý život, někdy záměrně ne a to vždycky špatně dopadne…(smích). Máte ráda vůně květinové, svěží nebo naopak kořeněné? Určitě spíše kořeněné, ale nejraději mám vůně, kde cítím moře, trávy, vůni muže… Je nějaká vůně, kterou ráda darujete? Neodvážila bych se darovat vůni, to je strašně tenký led, každý si svou vůni musí najít sám. Preferujete koupi pouze parfému nebo spíše ucelené sady, která obsahuje navíc třeba parfémované tělové mléko pro další použití? Zásadně pouze koupi parfému. Je to pro mě vždy malý obřad, protože vůně vždy vystihuje současný stav mé duše, chci, aby vyjadřovala, jak se cítím a aby mě samotné byla velmi příjemná. Tělová mléka a mýdla používám od jiných značek než parfém, většinou jsou velmi obyčejná a praktická… Je nějaký parfém, který ve Vás svou vůní vyloženě evokuje jaro nebo léto? DKNY Be Delicious , zelené jablíčko, to používá má nejlepší kamarádka a s ní vždycky trávíme léto a užíváme si spousty legrace. Nej nej parfém léta je ale jezero, borovice a táborák. Jak nejraději relaxujete? Po přečtení pohádky mé dceři, když usne, jdu k sobě do ložnice a za půl hoďky se vrátím, když už tvrdě spinká a přitulím se k ní a čichám tu nejkrásnější vůni na světě, vůni svého dítěte, pak se zase vrátím k sobě, pustím si telku, nebo si čtu… Máte nějakou oblíbenou pánskou vůni? Ano, samozřejmě, k mužům, kteří se nějak neodmyslitelně zapsali do mého života, vždy patří i jejich vůně. Opět nejde o značku, ale o výraznost vzpomínek, které tyto vůně vyvolají. Často pozoruji ženy v parfumeriích, jak si přivoní k různým parfémům a potutelně se chichotají…známe to všechny… Co Vám nejvíc voní? Miluju vůni mojí Márinky, když se nahatá v noci přitulí, miluju vůni mužské kůže, miluju vůni moře a ranní kávy…..ideální je, když se vám všechny tyto vůně prolínají. Jaká vůně Vám evokuje čas dětství? Frézie, ty milovala maminka, často si je sama kupovala a zdobila jimi byt, byla to překrásná vůně. Jak hodnotíte internetový obchod Parfemy.cz Skvělý, rychlý, levný, ideální… Proč jste se rozhodla nakupovat parfémy přes internet? Je to strašlivě pohodlný;-)

Číst dál

Parlez-Moi D´Amour – John Galliano Charismatický rodák z britského Gibraltaru, který na sklonku loňského roku oslavil neuvěřitelnou 50 (* 28. 11. 1960) se vydal do světa módy cestou studia na St. Martins College of Art and Design. Léta studií završil vyznamenáním, které v roce 1984 získal za svou kolekci inspirovanou Francouzskou revolucí. Originální modely okamžitě zakoupil londýnský butik Browns, což Gallianovi umožnilo založit svou vlastní značku. Během 80. a 90. let se 4x stal laureátem ceny Britský návrhář roku a jeho kariéra bývá sledována v kontextu práce dalšího mimořádného Brita stejné generace – Alexandra McQueena. V roce 1991 spolupracoval Galliano s Kylie Minogue na kostýmech k jejímu turné Let’s Get to It. Od roku 1995 působil coby hlavní designér značky Givenchy a stal se tím prvním Britem v čele velkého francouzského módního domu. O dva roky později – 14. října 1996 – nahradil Gianfranca Ferre v čele módního impéria Dior a svou první kolekcí měl oslavit 50. výročí založení značky, což se mu povedlo výjimečným způsobem. V současnosti se věnuje především rozvoji své vlastní značky Galliano. Odborníci i módymilovná veřejnost oceňují na jeho tvůrčím stylu především výjimečný cit pro ženskost. Vůně Parlez-Moi D’Amour je založena na stejném principu jako Gallianovy modely: „Mou touhou bylo vytvořit velmi ženskou, až pižmovou vůni na oslavu moderních a překvapujících kontrastů, oprostit se od klasické „chypré“ struktury a obejít zavedené normy,“ říká vizionářský návrhář. John Galliano rád vtahuje publikum do světa fantazií už během prvních vteřin svých přehlídek, a proto vytvořil v úvodu své nové vůně překvapující kontrast .
Složení: hlava – borůvky okořeněné jiskřivým bergamotem a zázvorem. Srdce – je jako óda na lásku postavená na svůdném ženském duetu růže a jasmínu Sambac, který v sobě skrývá břitkost i sladkost. V kombinaci s tureckou růží a levandulí obohacuje celou kompozici o paprsek světla. Základ – cypřiš nahrazuje tradiční tón chypré a se svým výrazně dřevitým akcentem, smíšeným s pižmem a pačuli, tvoří moderní a velmi suchý základ. Použitím cypřiše připomíná Galliano svůj pyrenejský původ a nezastírá inspiraci slavnou Gaudího Sagrada Familia v Barceloně. Právě kamenný cypřiš tu představuje mýtický strom života zdobící průčelí baziliky Narození Páně a v živé podobě ji i obklopuje. Větve cypřišů kolem katedrály jsou útočištěm všudypřítomných holubů. Koncept : vůně je určena pro dívku či mladou ženu mezi 16 – 25 lety, která má hlavu plnou nápadů, snů a která hledá sama sebe. Svou vůní touží nejen vyjádřit své pocity a působit sexy, ale také se chce s její pomocí odlišit od ostatních – a nebojí se přitom být skutečně originální. Tváří nové vůně je provokativní modelka, herečka a rocková zpěvačka Taylor Momsen. Jednoduchý koncept, který fascinuje – před námi se odvíjí hravý příběh z dívčího světa plný nevinného svádění a romantiky. Dívka toužící po velké lásce je plna očekávání a nadějí… až jednoho dne najde ve své schránce voňavou růžovou obálku, která představuje příslib tajemství. „Kdo mi píše?“ ptá se adresátka a s příjemným mrazením otevírá možná nejdůležitější dopis svého života…obálku plnou překvapení. A právě taková je i její vůně … plná příslibů a překvapení… l MAN2 l Revolutionary – Etienne Aigner Moderní a elegantní vůně ve znamení aktuálních trendů, která v sobě spojuje pulzující svěžest mandarinky, levandule a koriandru s hřejivou smyslností santalu, vetiveru a dubového mechu.
Složení: hlava – italská mandarinka, pomeranč, lístky koriandru. Srdce – guatemalský kardamon, levandule, květy pomerančovníku. Základ – santalové dřevo, dubový mech, vetiver. K oncept : nastal čas na novou revoluci – nemusí při ní padat světy, ani se kácet modly. Tohle je nový a zárověň tichý převrat v mysli – poznejte revolucionáře 21. století. Do jeho ideového slovníku patří tři klíčová slova: kreativita – pozitivní myšlení – absolutní moc . Moderní revolucionář má schopnost vytvářet nové věci a myšlenky přinášející vzrušující emoce do světa všední a ubíjející reality. Je v jeho moci, aby se sny stávaly skutečností. Díky své houževnatosti, talentu a určitému druhu osobního magnetismu se stává skutečným vůdcem a stvořitelem nového, barvitějšího a zajímavějšího světa. A přesně taková je i jeho vůně, pomocí které kolem sebe šíří svou vizi o dokonalosti. Poselství : pokud po něčem skutečně toužíš celým srdcem, dosáhneš toho. Záleží to na tvém talentu a odhodlání, na tvých schopnostech a možná i troše štěstí. Nic není nemožné – zapni naplno svou fantazii. Muž l MAN2 l Revolutionary: Vzrušující a dynamická vůně je určena pro moderní, sportovně založené muže, kteří rádi přijímají nové výzvy, milují hi-tech, mají intelektuální i umělecké ambice a jsou si vědomi své úrovně.

Číst dál