Rubrika: Magazín

Představujeme vám novinky parfémů 2012 značek Chloé, Calvin klein a Roberto Cavalli. Vůni Roberto Cavalli 2012 vytvořila známá parfumérka Louise Turner, která se inspirovala dokonalými křivkami smyslné ženy . Jedná se o podmanivou květinově-kořeněnou vůni. Hlavu parfému otevírá růžový pepř, srdce je složené z květu pomerančovníku a základ této novinky uzavírá benzoin, fazole Tonka a vanilka. Masivní sklo flakonu evokuje intenzitu a sílu samotné vůně. Flakon parfému je korunován zlatým uzávěrem ve tvaru pečeti Roberto Cavalli a je zdoben stuhou s tygřím vzorem.
Milujete výjimečné vůně?
V tom případě vás nenechá chladnou novinka L´Eau De Chloé od značky Chloé , která byla veřejnosti představena v únoru 2012. Parfumérem, který tuto vůni vytvořil, je Michel Almairac. Ten se podílel i na výrobě dalších úspěšných vůní, jako např. Burberry body , Azzaro chrome Sport , Gucci Rush , Rush 2 , Shiseido Zen. L´Eau De Chloé je svěží, chyprově-květinová vůně pro ženy, které milují luxus. V úvodu vůně se otevírají citrusové tóny, ty pozvolna přecházejí v květinové srdce, tvořené růžemi. V základu vůni fixuje hřejivé pačuli.
Vyzkoušejte také dámskou novinku Calvin Klein!
Značka Calvin Klein uvedla na trh v lednu 2012 vůni Sheer Beauty , která vychází z původní vůně Beauty , jež se stala mezi ženami tak oblíbenou. Sheer Beauty je květinově-ovocná, opojná a okouzlující. Kombinuje v sobě v úvodu bergamot, červený rybíz a koktejl Bellini, v srdci se spojuje jasmín, lilie a pivoňka. V základu vůni podtrhuje santalové dřevo, vanilka a pižmo. Pokud patříte mezi příznivce této značky, jistě vás zaujme i nabídka luxusní kosmetiky , kterou jsme nedávno zařadili do našeho sortimentu . Z pánských nových vůní doporučujeme: Lacoste Eau De Lacoste L.12.12 Rouge , Bruno Banani Dangerous Man , Diesel Only The Brave Tattoo . autor: Parfemy.cz

Číst dál

Světovou proslulost si plně zaslouží módní značka Gucci pocházející z italské Florencie . Stejně jako se o její slávu zasloužily vynikající nápady a nevšední produkty z dílny talentovaných návrhářů, dokázala plnit přední stránky novin také nekonečnými souboji a vzájemnou nevraživostí jednotlivých členů rodiny Gucci.
Historie značky
Zakladatelem slavného impéria je Guccio Gucci , který se narodil roku 1869 v italské Florencii. Od roku 1906 se věnuje vedení malého obchodu s koňskými sedly a koženými doplňky. V roce 1921 si tento již známý a úspěšný obchodník zakládá svůj první módní obchod a po 17 letech pak otevírá také první módní butik firmy v Římě. Roku 1947 přichází Gucci s fantastickým nápadem bambusové kabelky, která je až do dnešních dnů jedním z pilířů značky a oblíbeným módním doplňkem. V 50. letech pak ovlivněn vzory na koňských sedlech přichází s úchvatným vzorem pruhovaných pásků na kabelkách a neméně úspěšnými mokasíny z do té doby nepříliš známého materiálu, kterým je semiš. Když zakladatel firmy Guccio Gucci roku 1953 umírá, přebírají jeho firmu synové . V 60. letech firma expanduje na východní trhy a otevírá obchody v Tokiu a Hong Kongu. V této době značka přichází s prvními slavnými prvky, jakými jsou například hedvábná šála, oblíbený doplněk monacké princezny Grace, či „Jackie O“ kabelka proslulá díky své nositelce Jacqueline Kennedy-Onassisové.
Nekončící spory
Neustálé rodinné spory přivádí firmu v 70. letech až na pokraj bankrotu. V roce 1979 přichází syn zakladatele Aldo Gucci na trh s Gucci Acessories Collection, do které patří drobnosti jako zapalovače, propisky nebo kosmetické tašky . Rodinné rozepře vrcholí roku 1983, kdy Paolo Gucci udává svého vlastního otce Alda pro daňové úniky a ten je tak uvězněn. Stejného roku také umírá druhý syn zakladatele Rodolfo Gucci a firmu přebírá jeho syn Maurizio, který se dohodne na spojení s Paolem a zbytek rodiny opouští firmu úplně. Po letech zbytečných pří se tak poprvé firma dostává do období klidu. V 80. letech se stává módním domem s největším vlivem na vývoj v této oblasti na světě a v dnešní době je nejprodávanější světovou italskou značkou vůbec.
Parfémy Gucci
Kromě oblečení a doplňků se mezi nejúspěšnější produkty značky Gucci řadí celosvětově uznávané parfémy . V nich dokáží návrháři tohoto impéria prodat italský styl, eleganci a výjimečný cit pro smyslnost a šarm. Pro ženy je to například rafinovaná vůně stylové řady Gucci nebo jemnost květinového aroma řady Flora . Mezi nejoblíbenější parfémy Gucci se v ženské kategorii řadí vůně nadčasového ženského stylu Eau De Parfum II nebo mladistvá a svěží vůně plná energie Rush 2 . Mužům se zase značka Gucci snaží nabídnout šarm a neodolatelnost ve variacích kořeněných vůní série Gucci By Gucci Pour Homme , která je velmi oblíbeným prodejním artiklem nebo v provokativní a svůdné Guilty .
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Pokud patříte mezi příznivce svěžích, citrusových vůní , je tato nabídka určena právě pro vás. Rádi bychom vám blíže představili některé z těchto vůní. Svěžest a smyslnost – to jsou 2 slova, jež charakterizují dámskou vůni VERSACE Versense , která byla na trh uvedena v roce 2009. Tato citrusově-dřevitá vůně pro ženy je opojnou oslavou svěžesti inspirovanou silou přírodních živlů. Je určena svůdné ženě, která je připravena v životě okusit a vyzkoušet téměř vše. Otevírá se tóny bergamotu, mandarinky a fíků, úvod vůně pozvolna přechází v květinové srdce, v němž se mísí tóny jasmínu, lilie a kardamonu. V závěru vůni fixuje smyslné pižmo v kombinaci s dřevitými tóny.
BVLGARI Aqva Pour Homme Marine byla uvedena na trh v roce 2008, navazuje na svou předchůdkyni Aqva Pour Homme. Jiskru parfému vdechl Jacques Cavallier, jedná se o citrusově-svěží vůni pro muže , která vyvolává přírodní svěžest a vitalitu oceánu. Otevírá se vůní nerolu a grapefruitu, srdce je tvořeno mořskou trávou Posidonia a květy růží. Závěr vůně podtrhuje bílé cedrové dřevo. CHANEL Allure Sensuelle byla vytvořena v roce 2006. Inspirací pro vůni se stal sametově smyslný hlas mladé francouzské herečky Anny Mouglalis. Její lehké, citrusově-kořeněné ladění zdůrazňuje přirozenou smyslnost a emoce každé ženy. Jedná se o úchvatnou kombinaci bergamotu, citronu a sicilské mandarinky s bulharskými a tureckými růžemi, indickým a egyptským jasmínem a kosatcem. Spojení vanilky s ambrou a pačuli tvoří sametově hřejivý akord. Slunečně-kořenitý tón dává vůni přítomnost haitského vetiveru, růžového pepře a kadidla. Mezi další citrusové vůně pro ženy patří: CARTIER Baiser Volé , ROXY Roxy love, ELIZABETH ARDEN Green Tea, MARINA DE BOURBON Fleur De Lys, NINA RICCI Nina gold , ROCHAS Eau De Rochas , ROBERTO VERINO VV Roberto Verino, PACO RABANNE lady Million , SARAH J. PARKER Covet, MOSCHINO Cheap & Chic Hippy Fizz . Z pánských citrusových vůní doporučujeme vyzkoušet: VERSACE Eau Fraiche Man , PACO RABANNE 1 Million , ARMANI Acqua Di Gio Pour Homme , HUGO BOSS Boss No. 6 , CALVIN klein Eternity aqua For Men , GUCCI Gucci By Gucci Sport Pour Homme , LACOSTE Challenge, PUMA Jamaica 2 Man, LANVIN L´ Homme Sport . autor: Parfemy.cz

Číst dál

Slovo „Diesel“ už dávno v nikom, kdo se alespoň trochu zajímá o módu, neasociuje motory, nýbrž dobře padnoucí džínsy. V dnešní době Diesel symbolizuje nejen denim a oblečení, ale rovněž obuv, doplňky, hodinky, šperky a parfémy. Stále však v sobě nese ducha rebelantství a svobodomyslnosti – snad jako vzpomínku na ty džínové počátky. Samotnou společnost založil roku 1978 Renzo Rosso, původně syn rolníka, který ve své rodné Padově vystudoval průmyslovou výrobu textilu. Následovalo studium na vysoké škole ekonomické v rámci univerzity v Benátkách. Ještě jako student, ve zmíněném sedmdesátém osmém roce začal podnikat a stal se spoluzakladatelem skupiny Genius Group, kde postupně vznikaly nové módní značky – mezi nimi především Replay a Diesel. V roce 1985 se Renzovi zdařilo díky akvizici v Dieselu osamostatnit a zároveň najal módního návrháře Wilberta Dase, z něhož udělal roku 1993 kreativního ředitele celé společnosti. Právě tento člověk dodal spolu s Rossim Dieselu originální tvář i přístup, který si díky nim značka zachovává dodnes. Sám Rosso k tomu podotýká: „Pro mě bylo vždycky nejdůležitější, abychom vytvořili něco výjimečného, ať už je to oblečení, výlohy obchodů, nebo reklamní kampaň.“ Dalším milníkem v image i rozmachu značky byla celosvětová kampaň z roku 1991. V roce 1996 společnost otevřela svůj první Diesel Store na Lexington Avenue v New York City. Roku 2000 Diesel získala společnost Staff International, vlastník takových módních značek jako Dsquared, Martin Margiela nebo Vivienne Westwood Red Label, ale úspěšná sestava Renzo Rosso a Wilbert Das dává módě Diesel její tvář i nadále. Původní výroba oblečení byla na přelomu tisíciletí rozšířena uznání o výrobu doplňků a parfémů . První hodinky Diesel byly vyrobeny před deseti lety a brzo získaly nejen „džínové“ zákazníky. Jejich svérázný styl působí jako magnet, navíc se vždy snoubí s materiály prvotřídní kvality a znamenitým zpracováním. Hodinky Diesel jsou určeny lidem, kteří mají odvahu zkoušet nové věci, smysl pro originalitu i určitou drzost, aniž by tak ztráceli na eleganci. V únoru 2007 se rozšířil sortiment o linii spodního prádla a plavek pro muže i ženy, které bylo možné pořídit i v maloobchodních řetězcích a obchodních domech. Téhož roku v listopadu se objevila luxusnější linie Diesel black gold. Postupně byly vytvořeny další řady Diesel Kids , 55 DSL a experimentální Diesel Style Lab . „Myslím, že Diesel je tak jedinečný, protože jsme vždycky měli vlastní názor na styly a trendy,“ prohlašuje Renzo Rossi a tento koncept dodržuje se svým kreativním ředitelem už celá léta. Projevuje se nejen na oblečení a obuvi Diesel , ale i v reklamních kampaních, které se nebojí dělat si legraci ze samotné podstaty reklamy, být nekorektní, často aktuálně reagující na společenskou poptávku a zkrátka trochu oprsklé. Příznačný je už jejich slogan „For Succesful Living“ (Pro úspěšný život), který paroduje typické reklamní sdělení o tom, kterak nás koupě produktů učiní šťastnými. Známá je i jejich sexy kampaň reagující na obvyklé marketingové útoky na nižší pudy, která hlásá „Sex sells! Unfortunately we sell jeans.“ (Sex prodává!  Jenže my bohužel prodáváme džíny.) Tento pohled se pak odráží i v designu doplňků, netradičních ale chic šperků a samozřejmě i oblíbených parfémů , rozeznatelných spolehlivě dle barevných a sofistikovaných obalů a kreativních názvů jako Fuel for life (Palivo života), plus Plus Masculine a Only The Brave (Jen odvážlivci), naznačující, že jde o vůně pro nespoutané a troufalé jednotlivce.

Číst dál

Halle Berry , americká herečka, která si zahrála například ve filmech X-Men, Gothika, Roboti a další. Za roli ve filmu Ples příšer získala Oscara – stala se tak první afroameričankou, která tuto cenu vyhrála. V roce 2009 rozhodla představit svoji první vůni, kterou pojmenovala podle svého křestního jména Halle. Jedná se orientálně-dřevitou vůni pro ženy, které mají rády výraznější vůně. Úvodního tance se ujme hruška, bergamot a fíkové listy, v srdci se ukrývá mimóza, frézie a ibišek. V základu vůni fixuje směs pižma, ambry, kadidla a santalového dřeva. Tato vůně Vás potěší svou neobyčejně originální a smyslnou vůní. V roce 2010 uvedla na trh další 2 vůně: Halle Pure Orchid a Reveal. Mezi její nejnovější vůni patří Reveal The Passion, kterou představila veřejnosti v roce 2011. Nechte se okouzlit touto květinově-ovocnou vůní, která Vás určitě nezklame! Vůně se otevírá svěžími tóny bergamotu, frézie a jablka, které se dokonale snoubí s každou další složkou v srdci: champacou a mangem. Závěr vůně je dřevitý s příměsí pižma a pačuli. Beyoncé je americká zpěvačka, herečka, producentka, textařka, ale i módní návrhářka, která za svou kariéru prodala více než 75 milionů hudebních nosičů. Narodila se 4. 9. 1981 v Houstonu v Texasu a proslavila se účinkováním v dívčí kapele Destiny’s Child. Její první vůně byla uvedena na trh v únoru 2010 pod názvem Heat. Je to vůně pro všechny sebevědomé ženy, která ztělesňuje kouzlo své nositelky. Tato hřejivá vůně se vám vryje nesmazatelně do paměti. Přesně o rok později byla představena vůně Heat Rush, která vyjadřuje nespoutanost a chuť do života. Květinově-ovocná vůně vám dodá pocit neodolatelnosti a pomůže vám stát se středem pozornosti, ať budete kdekoliv. Poslední z vůní, kterou bychom vám rádi představili, je Pulse. Flakon parfému, který na první pohled vypadá, že je vzhůru nohama, v sobě skrývá energickou kompozici zachycující vzrušení Beyoncé, které prožívá pokaždé, když je na jevišti. Heidi Klum se narodila 1.6.1973 v Bergisch Gladbach v Německu. Je to moderátorka, top modelka, herečka a televizní producentka, která také spolupracuje s módní značkou Victoria´s Secret. Kromě modelingu se věnuje i herectví, zahrála si například v televizním seriálu  Sex ve městě.  
Heidi Klum vytvořila v roce 2011 nezaměnitelnou vůni Shine, která okouzlí všechny ženy, které mají rády sladší vůně. Ovocný základ je trochu kořeněný díky červenému pepři, zatímco srdce jen ve znamení květin. Celkový dojem dotváří pižmo, fazole Tonka a vanilka v základu.

Číst dál

Předávání Oscarů a další ostře sledované společenské akce bývají často přehlídkou velkolepých večerních rób z dílny italského módního domu Valentino . Značku, která je synonymem ženskosti, elegance a kvality, milují celebrity i obyčejné ženy. Svými romantickými modely, elegantními doplňky i oblíbenými parfémy rozechvívá srdce žen již více než čtyřicet let. Světoznámá značka Valentino nese jméno svého zakladatele – talentovaného návrháře z italského městečka Voghera severně od Milána. Valentino byl už v dětství fascinován světem módy a krásných žen v nádherných róbách a ve 14 letech začal kreslit první módní návrhy. O tři roky později nastoupil na pařížskou Syndikátní komoru haute couture, kde studoval kresbu i vlastní tvůrčí práci. Po osmi letech, kdy prošel několika věhlasnými pařížskými módními domy, se vrátil zpět do Itálie a založil si svůj vlastní ateliér v Římě. První kolekci představil ve Florencii a po jejím úspěchu prezentoval svou couture kolekci v luxusním newyorském hotelu Waldorf Astoria. Zájem o jeho modely byl obrovský a Valentino se stal synonymem okouzlujících večerních šatů, střižených ve štíhlých ženských liniích s výraznými ozdobami, jako jsou romantické výšivky, volány a peří. Oblíbenou Valentinovou barvou je červená. Valentinovy modely si oblíbila i známá módní ikona Jacqueline Kennedyová a vybrala si ho dokonce pro tak čestný úkol, jakým byl návrh jejích svatebních šatů na svatbu s milionářem Onassisem v roce 1968. Ve stejném roce značka Valentino začala používat své logo k dekorativním účelům. Písmeno V zdobí zejména doplňky a také flakóny parfémů. Mezi milovnice návrháře, který prohlásil „Toužím po jediném, abych mohl udělat ženy krásné a elegantní,“ patří řada hollywoodských hvězd i členek královských rodin. Zmínit můžeme např. Elizabeth Taylor, Courtney love, Sharon Stone, Nicole Kidman nebo dánskou princeznu Margaret. Mnohé z nich jsou Valentinovy dobré přítelkyně. Za svůj nesporný přínos nejen na poli módy získal Valentino také ocenění italské a francouzské vlády, takže se honosí titulem Cavaliere di Gran Croge a řádem rytíře Čestné legie. S Valentinovými módními návrhy ladí také jeho vůně , které lze charakterizovat jako ryzí, elegantní a smyslné. Nejoblíbenější dámské parfémy jsou Valentino gold, Valentino Very Valentino, Valentino V nebo romantická, ale zároveň svěží Rock´n Rose. Pánské vůně v sobě mají esenci pravého muže, eleganci a jistotu, tak jako atraktivní Valentino V pour Homme, Valentino Very Valentino pour Homme.

Číst dál

Módní návrhář Emanuel Ungaro pochází z módní mekky světa – Francie. Narodil se ve francouzském městečku Aix-en-Provence v rodině krejčího. Otec chtěl, aby se synek vydal v jeho stopách, takže mu jako úplně první dárek věnoval šicí stroj. Emanuel nelenil a trénoval, jak se dalo, takže když se ve svých 22 letech přestěhoval do Paříže, ihned se začal živit jako návrhář místních módních domů, například pod dohledem španělského návrháře Balenciagy. V roce 1965 si splnil svůj velký sen a otevřel s pomocí dvou umělecky nadaných přátel svůj vlastní módní dům. Tři roky po svém příchodu do Paříže navrhuje Ungaro svou první dámskou pret-a-porter kolekci Parallele a otvírá butik na Avenue Montaigne. O dalších osm let později  navrhuje také pánskou linii oblečení Ungaro Uomo. modely mají úspěch a nic nebrání tomu, aby se značka Emanuelo Ungaro šířila do butiků v celém světě.  Do sortimentu značky patří i boty, které jsou typické velmi vysokými podpatky a ženským designem, a řady sportovně elegantních slunečních brýlí. modely Emanuela Ungara jsou inspirovány zejména stylem Itálie a Francie, popularitu si však získalo i jeho velmi originální ztvárnění tradičních japonských oděvů. Veškeré modely jsou pojaty výstředně, s okázalým luxusem a extravagancí. Typické jsou bohaté ornamentální vzory a originální potisky.  Díky tomu jsou kolekce značky Emanuel Ungaro pestré, nezaměnitelné, ale zároveň vkusné a nadčasové. V roce 2009 přijal módní dům Ungaro jako uměleckou poradkyni herečku Lindsay Lohan, které měla svými nápady oživit novou kolekci. Lohan má však pověst rozmazlené a sebestředné průšvihářky, takže se spolupráce neobešla bez problémů. Původní designér značky postavil majitele před ultimátum: Ona nebo já. Volba mladé herečky se však neukázala být správným krokem. Po roce příprav kolekce jaro/léto 2010 se Lindsay Lohan i nová módní ředitelka značky namísto potlesku dočkaly řady výtek a posměšků. Do portfolia značky patří také parfémy , většinou mladistvé a svěží květinové vůně. Parfémy Emanuel Ungaro jsou typické také netypickým designem flakónků. Prvním a dosud nejznámějším parfémem z dílny Emanuela Ungara je Diva, následovaly Senso a Ungaro. V roce 1997 vzniká nová společnost Emanuel Ungaro Parfums, na které se podílejí také značky Salvatore Ferragamo a Bvlgari . Pod jejími křídly spatřily světlo světa parfémy Fleur de Diva, Desnuda a Apparition. Roku 2008, před osudovou hádkou ohledně Lindsay Lohan, navrhl tehdejší módní návrhář Esteban Cortezar vůně pro kosmetickou společnost Avon a U By Ungaro For Her a U By Ungaro For Him. Tváří parfémované vody U By Ungaro For Her se stala známá herečka Reese Witherspoon.

Číst dál

Štědrý den tu bude již za pár týdnů a čas na vybírání dárků se pomalu, ale jistě krátí. Nabízíme tip Mahuleny Bočanové, na její oblíbenou vůni, která jí evokuje nejen příjemnou zimní atmosféru. Tímto kouzelným dárkem můžete potěšit například svoji dceru, maminku, sestru nebo kamarádku. Na Parfemy.cz můžete ten pravý vánoční dárek vybírat z mnoha typů originálních značkových dámských a pánských parfémů a z pestré nabídky voňavých dárkových sad. Další inspiraci můžete hledat na vánočním portálu Odjeziska.cz . Nabízíme ochutnávku z vánočního rozhovoru s Mahulenou: Je nějaký parfém, který ve vás svou vůní vyloženě evokuje zimu? Nebo co jiného vám svou vůní připomíná zimu? Hermes Mediterranee… Zimní atmosféru ve mně vždy vyvolává vůně skořice a dřeva praskajícího v krbu.. Vůně vanilky a čaje s rumem :-). Jaký je váš ideálně strávený den? To záleží, jsem poměrně dost vytížená, tak se nabízí, že ideál je třeba právě relax v lázeňském klidu a tichu, ale stejně tak je luxus prožít den s dcerou nebo přáteli…nebo ho prospat v ooooobrovské posteli :-). Jaká je vaše nejoblíbenější restaurace a kavárna, kam byste v zimě zašla na třeba výbornou kávu? Žiji v centru, ráda chodím na mušle do Břehové ulice, do thajské restaurace Orange moon a na kávičku vybíhám do Barock či Nespressa. Proč jste ráda tváří Parfemy.cz? Jako každá žena si na vůně potrpím a denně je používám, proto mě těší být se světem vůní spojena :-). Kolik flakonů parfémů aktuálně máte? Používáte je stejně často? Tuším tak v průměru dva až tři, doma, v kabelce, v autě, a někdy zapomenu a koupím další… :-), nejsem příliš systematická. Stalo se vám, že jste si někdy koupila parfém jen kvůli neodolatelnému flakónu? Spíše si parfémy kupuji v souvislosti s nějakým pocitem, vzpomínkou… možná si ze zvědavosti k nějakému zvláštnímu flakonu přičichnu, ale to je tak vše. Jak si představujete luxus obecně a luxus například právě z hlediska vůní a parfémů? Luxus pro mě neznamená jen okázalost, přepych a astronomická cena, ale spíš atmosféra a příjemný pocit jako celek, luxus pro mě může znamenat relaxace v příjemném prostředí a milým servisem, a nemusí se jednat o hotel v Aspenu. Stejné je to i s vůní, když mě naplňuje, oslovuje a baví, je pro mě luxusní… Vánoční tip Mahuleny Bočanové: HERMES Un Jardin En Mediterranee – toaletní voda Un Jardin En Mediterranee je lehká, zelená, ovocně-dřevitá unisex vůně vhodná pro každodenní nošení. Zpočátku ucítíte vůni fíkovníku, bílého oleandru, oranžových květů, v závěru se rozvoní bergamot a červený cedr. Mahulena: „ Jsem velmi konzervativní, téměř stále používám Hermes Mediterranee, někdy Jardin de Nil. Vyzkouším cokoli, ale zůstanu u svého Hermes .“ Další vůně od značky Hermes.

Číst dál

Málokterá značka dokáže rozbušit srdce módních znalkyní tak spolehlivě, jako Burberry, mezinárodní luxusní brand, který je již přes 150 let synonymem pro kvalitu a nadčasový styl. Typický kostkovaný vzor již dávno nezdobí jen tradiční trenčkot, ale také kabelky, šály a šátky, brýle, hodinky a řadu dalších oděvů a módních doplňků. Od 80. let je pod značkou Burberry k dostání také řada parfémů . Jako každá klasická značka má i Burberry za sebou bohatou historii. Její počátky se datují od poloviny minulého století. V roce 1856 otevřel tehdy jednadvacetiletý Thomas Burberry svůj první malý obchod  anglickém městečku Basingstoke. Nabízel zejména pracovní oděvy a vycházkové oblečení na výlety do přírody. Jeho obchodní záměr se setkal s úspěchem a koncem 19. století Thomas Burberry otevřel obchod stejné značky i v Londýně. V roce 1914 byl Burberry pověřen, aby upravil uniformy britských válečných důstojníků pro soudobé podmínky. Tak spatřil světlo světa tradiční trench coat, neboli trenčkot. O šest let pozdějí byl navržen dnes již ikonický Burberry kostkovaný vzor a poprvé byl použit právě na podšívkách trenčkotů, které jsou pro značku nejcharakterističtějším zástupcem. Během následujících let si Burberry postupně vybudovala pozici luxusní, elegantní a jedinečné značky, která je oblíbená i britskou královskou rodinou. Královna Alžběta II. a waleský princ Charles si Burberry vybrali jako dvorního dodavatele oděvů a doplňků. Značku Burberry nesla také polární výstroj Roalda Amundsena, prvního muže, který dobyl Jižní pól. Velmi populární je řada stylových doplňků Burberry, mezi kterým mají nezaměnitelné místo hodinky. Hodinky Burberry spojují prestiž a kvalitu s tradičními a klasickými prvky. Poznávacím znamením je i v tomto případě béžový kostkovaný motiv, který často zdobí i pásky a ciferníky. V 80. letech 20. století přichází značka Burberry také na trh s parfémy. Dnešní široká nabídka dává na výběr ženám i mužům všech věkových kategorií a její parfémy jsou oblíbené zejména pro mladistvou eleganci a svěžest vůní. Flakony jsou samozřejmě ozdobeny  typickým kostkovaným Burberry vzorem. Klasikou pro dámy je vůně Burberry a Burberry Brit, kterou rozšiřují edice Burberry Brit gold, Burberry Brit Red a Burberry Brit Sheer. Pro pány je v nabídce Burberry for Men a Burberry Brit for Men . Relativní novinkou jsou parfémy Burberry London for Woman a Burberry London for Men.

Číst dál

Protože se Vánoce již nezadržitelně blíží, pomalu nastává čas přemýšlet, co koupíte svým blízkým. Nabízíme recenzi vybraných luxusních dárkových parfémových sad, které pro vás exkluzivně ohodnotila tvář našeho internetového obchodu. Parfémy v dárkovém balení zároveň mohou být dobrým tipem, co koupit pod stromeček. Vybírat můžete z mnoha typů originálních a značkových dámských a pánských parfémů a z pestré nabídky voňavých dárkových sad . HUGO BOSS Boss Orange – toaletní voda 75 ml + tělové mléko 200 ml Hodnocení Mahuleny Bočanové: „Krásná vůně. Tyto typy vůní se mi líbí. Je sexy, ale přitom je jemná, nevtíravá, ale velmi zapamatovatelná, prostě krása, můj styl…“ Hlava jablko Srdce pomeranč Základ vanilka, olivové dřevo, santal Více o této vůni vám napoví článek z našeho magazínu . Další vůně Hugo Boss – Boss Orange VERSACE Versense – toaletní voda 100 ml + tělové mléko 100 ml + kosmetická taška Hodnocení Mahuleny Bočanové: „Krásný, to chci. Cítím prales nebo divoké kopřivy, zavírám oči a sním si, nádherná vůně…“ Hlava bergamot, zelená mandarinka, plody opuncie Srdce jasmín, kardamon, květ líru Základ santal, pižmo, cedr, olivovník Více o vůni Versace a o zakladateli této značky se dozvíte v našem článku . kompletní nabídka produktů z řady Versace Versense . AVRIL LAVIGNE Forbidden Rose – parfémová voda 15 ml + sprchový gel 50 ml + tělové mléko 50 ml Hodnocení Mahuleny Bočanové: „Pro mě ne, ale pro mladé slečny milující Avril je vůně určitě ideální. Cítím intenzivní vůni květin“. Hlava červené jablko, broskev Srdce bílý lotos, lístky růže Základ vanilka, pralinka, santalové dřevo Chcete-li se o této vůni dozvědět více, přečtěte si článek v našem magazínu . Ostatní produkty z řady Avril Lavigne Forbidden Rose.

Číst dál