Rubrika: Magazín

Agent 007 ve filmu
Kdo by neznal jméno James Bond 007 – jméno fiktivního tajného agenta, sloužícího v britské tajné službě MI6? Filmy s Jamesem Bondem byly a jsou dokumentem o době svého vzniku. Díky nim si připomínáme tehdejší evropskou módu v oblékání, chování, architektuře. Představiteli Jamese Bonda v oficiálních filmech se postupně stali: Sean Connery (6 filmů), George Lazenby (1 film), Roger Moore (7 filmů), Timothy Dalton (2 filmy), Pierce Brosnan (4 filmy), Daniel Craig (3 filmy).
Nevšední dárek k významnému jubileu
Filmový James Bond oslaví letos padesátiny a k tomuto významnému jubileu dostane jako dárek parfém ! Tato vůně navíc uvede i 23. Bondovku s názvem Skyfall, která vtrhne do kin v listopadu 2012! Kromě „povolení zabíjet“ má tedy nyní James Bond i svou odzbrojující vůni. Milovníci filmů a příběhů Jamese Bonda mají nyní možnost vonět jako jejich idol! Zanedlouho po pánském parfému James Bond 007 by se své vůně měly dočkat i ženy!
O vůni
James Bond 007 je  svěží, fougerová vůně pro muže , jejíž složení je tvořeno z tónů čerstvých jablek, kardamonu, santalového dřeva, vetiveru, levandule, kumarinu a lišejníku. Tato výrazná kombinace dává vzniknout jedinečné vůni! Flakon je tmavě zelený a robustní, má hrubou síťovou strukturu. Logo 007 je zdůrazněno hladkou saténovou stuhou, která zdobí střed flakonu. Pokud preferujete kvalitní vůně, jste sebevědomí, ambiciózní a úspěšní, je tento parfém stvořen právě pro vás. Vůně nepředstavuje žádného z herců vybraných pro roli populárního agenta, ale je postavena spíše jako koncepční prezentace světa Jamese Bonda. Reklamní kampaň byla navržena Gregem Williamsem, který vytvořil kampaně pro pět předchozích bondovek.

Celý sortiment značky James Bond naleznete zde .
 

Autor: Parfemy.cz

Číst dál

Dalším ze slavných amerických tvůrců, jejichž modely udávají trend i v současnosti, je Tommy Hilfiger . Vlastním jménem Thomas Jakob Hilfiger se narodil 24. března 1951 ve státě New York v chudé rodině irských přistěhovalců. Ve svých 18 letech nakupuje pouhých dvacet jeansů se zvonovým vzorem a prodává je v místě svého bydliště, kde je po nich obrovská poptávka. Otevírá svůj obchod s názvem People´s Place a již před svými 25. narozeninami je majitelem deseti obchodů ve státě New York.
Móda z ulice
Přestože ve svých začátcích dostává Tommy Hilfiger zajímavé nabídky práce asistenta u známých tvůrců, jako jsou Calvin klein , odmítá je. Pokračuje dál ve své vlastní tvorbě. Svým nápaditým a svěžím designem, kterým kopíruje oblečení lidí na ulici, dává najevo jednu ze svých nejznámějších vizí. Podle něj se totiž nové styly oděvů a módní trendy nerodí v ateliérech vzdálených běžnému životu, ale právě na obyčejných ulicích. Tímto postojem dokáže jako vůbec první návrhář oslovit černošskou populaci a získat tím nevyčerpatelný zdroj zákazníků. Když například v roce 1994 vystoupí v televizi oblíbený černošský rapper Snoop Doggy Dogg ve vytahaném svetru Tommy Hilfiger, stoupne obrat této značky o 90 milionů dolarů a tvůrce je vyhlášen designérem roku.
Zábava a svoboda
Od roku 1984, kdy byla založena firma Tommy Hilfiger Corporation, sláva zakladatele neustále stoupá. Po dvaceti letech v branži zaměstnává již 5400 lidí a jeho koncern dosahuje obratu přesahujícího 1,8 miliard dolarů ročně. Tommy Hilfiger umí kombinovat svěžest amerického mládí s překvapivými vzory , které bourají do té doby zažité konvence. Právě tím se mu vždy dařilo oslovovat mladou generaci. V dnešní době, kdy děti odmítají nosit stejné styly jako jejich otcové, se tak řadí mezi vůbec nejoblíbenější výrobce oblečení, parfémů a hodinek současnosti.
Parfémy a hudba
Tento neobyčejný tvůrce dokáže vždy kvalitu a svěžest svých výrobků spojit s patřičnou exkluzivitou a zájmem médií. Svou zálibu v hudbě tak spojil například v sérii svých parfémů True Star gold , na kterých spolupracoval s proslulou zpěvačkou Beyoncé Knowles. Pro muže to byla řada True Star Men, které prezentoval ve spolupráci s neméně slavným Enrique Iglesiasem. Obě tato spojení mu zajistila obrovský zájem o jeho výrobky a následovaly další zajímavé parfémy. Senzací se staly parfémy pro muže s jednoduchými názvy Tommy , nebo dokonce jen T. Ženám zase nabídl nespoutanost a pocit mladosti ve své vůni Tommy Girl .

autor: Parfemy.cz

Číst dál

Ptáte se jak se získávají? Je to především destilací z rostlinných surovin nebo zvířecích sekretů. Žádný z produktů není testován na zvířatech . Přírodní vůně jsou lehčí a těkavější než vůně syntetické. Nepotlačují přirozenou vůni pokožky, ale mísí se s ní v jedinečné harmonické vůni s kouzlem osobnosti.
Frais Monde – to nejlepší z přírody
Hypoalergenní přírodní produkty italské značky využívající pozitivních účinků termální vody z tisíciletého sirného pramene v oblasti Terme di Répole. Tato italská kosmetika přináší to nejlepší z přírody obohacené zkušenostmi, výzkumem a inovativním vývojem v oblasti kosmetiky. Se svým ojedinělým složením se představují parfémy a esenciální oleje, které naplňují představu o přírodní kosmetice vysoké kvality.
Vonné kompozice jsou obsaženy v oleji, takže na těle vydrží několikanásobně déle oproti jiným parfémům . Pro dokonalé rozvinutí vůně nanášejte parfém na teplá místa na kůži – zápěstí, jamky pod ušními boltci, na předloktí apod. Parfém je obecné označení směsi esenciálních olejů a dalších aromatických látek, parfémovaný olej je esence čistých přírodních olejů.
Divoký Mošus – vůně skrytá mezi skalisky řídce pokrytými travou a dřevinami. Energická esence se stopou koření a smyslnosti. Vůně plná emocí a skutečně okouzlující svůdností.
Vetiver – esence evokující hluboké dojmy. Svými intenzivními a vibrujícími tóny je mezi vůněmi tou nejvyhledávanější.
Konvalinka – anglický název konvalinky Lilly of the Valley znamená v přesném překladu lilie z údolí. Jen jedna květina může díky své charakteristicky omamné vůni dostat takové pojmenování.
Benátský mošus – ušlechtilý jako koření Orientu. Vůně odhaluje své rafinované pudrové tóny, které zahalí celé vaše tělo. Pro dokonalé rozvinutí parfému nanášejte esenci po kapkách na teplá místa na kůži – zápěstí, jamky pod ušními boltci, jamky na předloktí apod.
 
 
Autor: Parfemy.cz

Číst dál

K nejslavnějším tvářím a značkám kosmetiky, péče o pleť a neobyčejně podmanivých vůní patří už celé století značka Elizabeth Arden, která se tak stala pomyslnou královnou nejen kosmetiky , ale i parfémů. Již v polovině minulého století patřila na absolutní vrchol v kosmetickém průmyslu . Říkalo se tehdy, že v každém – i v tom nejzapadlejším koutu světa – jsou známy jen tři věci, a to šicí stroje Singer, Coca Cola a kosmetika Elizabeth Arden.
Životní příběh Elizabeth Arden
Florence Nightingale Grahamová se narodila roku 1878 v Kanadě v provincii Ontario a již od mládí přesvědčovala okolí o své silné vůli. Roku 1909 odešla ze školy pro zdravotní sestry a rozhodla se pomáhat svému bratrovi pracujícímu pro farmaceutickou společnost. Tam se v laboratořích naučila vše potřebné o lidské pleti a dermatologii. Brzy poté zahájila spolupráci s Elizabeth Hubbardovou a společně nabízely první kosmetické služby. Po určitých neshodách se ženy rozešly a Florence si otevřela svůj vlastní salon, a to roku 1910. Dala mu jméno po své bývalé partnerce a zároveň i podle románu Alfreda Tennysona s názvem Enoch Arden. Vznikla tak nová značka Elizabeth Arden .
Soukromí a práce
Roku 1915 se podnikatelka provdala za amerického obchodníka Thomase J. Lewise, a tím získala i americké občanství. Rozvod proběhl již roku 1934 a ani druhé manželství s ruským princem, které trvalo dokonce jen 2 roky, nebylo příliš úspěšné. Neúspěch v osobním životě si však Florence vynahrazovala péčí o ostatní slavné ženy a manželky, které přinášely značce ještě větší věhlas. Byly to celebrity jako královna matka, Alžběta II., Jacqueline Kennedyová, Marilyn Monroeová, Marnie Eisenhowerová nebo Marlene Dietrichová.
Blue Grass – legenda mezi parfémy
První opravdovou senzací se stala famózní vůně Blue Grass , která byla na trh uvedena roku 1934. Stala se doslova legendou a beze změn zůstala na trhu až do dnešních dnů, tedy již více než 75 let. Parfémy jsou nedílnou součástí ženské krásy a měly by ji dokonale doplňovat – tato idea se stala mottem, kterým tato značka razila svůj nový pohled na svět. Během druhé světové války tak například radila ženám jaké vůně používat, jak se oblékat a jaký použít make-up, aby mohly dobře zastávat své nové pozice a práce namísto mužů, kteří odešli bojovat. To měly podtrhovat i skvostné parfémy jen jakoby mimoděk podtrhující krásu samotných žen.
5th Avenue
Jeden z nejoblíbenějších parfémů od Elizabeth Arden je v současnosti 5th Avenue , která vykresluje vzrušení známé 5. Avenue v New York City, její sílu, styl a přepych. Osvěžující a povzbuzující pocit s akordy zeleného čaje, citronu a máty vám dodá další oblíbená vůně Green Tea . V této vůni naleznou zalíbení především ty ženy, které mají rády svěží a lehké vůně. Pokud se chcete cítit smyslně, pak jistě neodoláte svůdné Provocative Woman , které naprosto podlehnete. Elizabeth Arden vytvořila i parfém pro muže – Daytona 500. Citrusově–dřevitá vůně dodá všem mužům na přitažlivosti a jedinečnosti.
Značka Elizabeth Arden vám nabízí také velmi kvalitní a oblíbenou kosmetiku .
Autor: Parfemy.cz

Číst dál

Objednávejte dámské a pánské parfémy za zvýhodněné ceny právě teď! Můžete vybírat z následujících vůní:
JIL SANDER Sun 
Teplé akordy pačuli, santalu a vanilky jsou rozzářeny něžnými tóny jasmínu, konvalinky a fialky. Jedná se o orientální vůni, s hřejivými polibky dřevitých esencí, která udrží paprsky letního slunce na vaší kůži, i když se nebe zatáhne. Na trh byla tato květinově-orientální vůně Sun uvedena v roce 1989.
KENZO L´Eau Par Kenzo…
…je květinová, svěží, jiskřivá, moderní, čistá, blankytně modrá, dokonale střídmá, jednoduchá, elegantní, osobitá, rafinovaná, upřímná, svěží, povzbuzující, průsvitná. L´Eau Par Kenzo je vhodná pro každý den a přesto vám nezevšední.
HUGO BOSS Selection
Boss Selection je fougerově-dřevitá vůně plná elegance, úspěchu a pozitivní energie . V hlavě vůně naleznete citrusové tóny v podobě mandarinky a grapefruitu v kombinaci s růžovým pepřem. Srdce je složeno z badyánu, cedrového dřeva a muškátu. Vůní dotvoří její základ, z něhož se rozvoní pačuli, vetiver a pižmo.
DAVIDOFF Cool Water Man
Nechte se zlákat citrusově-svěží vůní. V prvopočátku ucítíte levanduli, rozmarýn, mátu, koriandr a květy pomerančovníku. Srdce ukrývá jasmín, pelargónii, santalové dřevo a mech. V závěru se rozvoní svůdná ambra a pižmo. Cool Water Man  byla na trh uvedena v roce 1988.
Mezi další dámské a pánské vůně, které vám doporučujeme koupit za atraktivní ceny, patří:  CALVIN klein Eternity Summer 2012 HUGO BOSS Hugo Woman CALVIN KLEIN Eternity For Men Summer 2012 FERRARI black  
 

 
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Světový unikát si mezi módními značkami drží značka Hello Kitty pocházející z Japonska . Původně animovaný příběh kočičí slečny se totiž stal v Asii naprostou bombou a z pláten kin a televizních obrazovek se dostal téměř všude. Hello Kitty je kočičí slečna s výraznou červenou mašlí u levého ucha a ústy, které jako by její tvůrce zapomněl nakreslit. Je výtvorem japonské společnosti Sanrio se sídlem v Tokiu a zejména pak animátora Ikuko Shimirua.
Od dětí až k dospělým
Původně kreslený seriál byl určen především dětem, postupem času tak kromě televizní zábavy vznikaly i filmy pro děti s kočičí představitelkou v hlavní roli. Následovaly hračky, trička, tašky, boty, dětské hodinky nebo školní pomůcky s jejím motivem. Zejména v Asii se však značka stala natolik proslulou, že brzy překročila hranice dětského světa a dnes můžeme nalézt Hello Kitty také na módních doplňcích, oblečení nebo limitované řadě kosmetiky .
Úspěch bez hranic
Hello Kitty je původem kočičí slečna, která žije v Londýně se svými rodiči a svojí sestrou-dvojčetem Mimmy. Od původních dětských obdivovatelů se přesunul zájem takřka na všechny, a proto dnes můžeme být svědky tak neuvěřitelných věcí, jako jsou tematické restaurace Hello Kitty nebo dokonce porodnice v Taiwanu, kde jsou v kittinkovském stylu kromě povlečení a zdí vyvedeny dokonce i lékařské formuláře. V Asii existuje také řada limitovaných platebních karet s tímto motivem. V roce 1990 byl v Tokiu otevřen i tematický park Sanrio Puronland, který může být jakousi asijskou obdobou světově proslulých Disneylandů.
Parfémy Hello Kitty
Kromě oblečení se však tato roztomilá kočička prosadila i do segmentu parfémů. Je logické, že svou hravostí, která je však zároveň elegantní a nápaditá, oslovuje spíše dětské zákaznice. Značka je oblíbená i mezi mladými lidmi milujícími originalitu.
Hello Kitty jako světový pojem
Význam této podivuhodné značky již ve spoustě aspektů přesáhl hranice módní ikony, stává se z ní totiž opravdu světový pojem, a to ve všech často i nečekaných souvislostech. Tato značka byla například organizací UNICEF oceněna titulem světový přítel všech dětí . Od Japonské vlády zase získala oficiální titul kulturního velvyslance pro turistiku, a to pro Hong Kong a Čínu. K dnešnímu dni dosahuje značka neuvěřitelného obratu více než 1 miliardy dolarů ročně a patří k nejúspěšnějším obchodním značkám světa. Mít na sobě tuto kočičku tak dnes neznamená jen dětinský doplněk, ale i příslušnost k jednomu ze světových trendů.
 
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Patříte mezi náročnější zákazníky, které jen tak něco nezaujme a dáváte přednost luxusnějším vůním? Pokud ano, pak je tato nabídka určena právě vám. Rádi bychom vám představili vůně, které do této kategorie spadají a stojí za zmínku.
Chanel – nejslavnější značka světa
Coco Chanel vytvořila v roce 1921 ve spolupráci s bratry Wertheimerovými nejslavnější parfém všech dob – Chanel No. 5. Parfém se stal absolutní senzací a až do dnešní doby prakticky nemá konkurenci. Jeho tvářemi se staly hvězdy jako Marilyn Monroe (1950), Catherine Deneuve (1970), Nicole Kidman (2000) a Audrey Tautou (2008). Mezi další úspěšnou vůni, která se stále drží na žebříčku v oblíbenosti, patří Chance Eau Fraiche . Tato chyprově-květinová vůně byla veřejnosti poprvé představena v roce 2007 a byla vytvořena pro nečekaný zážitek, který svou nositelku zahalí a naplní ji odvážnou svěžestí. Poslední dámskou vůní, kterou vám představujeme, je Coco Mademoiselle , která spatřila světlo světa v roce 2001 a je výtvorem Jacquese Polge, který užil k její výrobě nových produktů těch nejvyspělejších technologií. Jeho dovedně odlehčené tóny jednotlivých složek parfému vyúsťují ve zcela moderní vůni.
Chanel nezapomíná ani na muže
Z pánské vůně od značky Chanel stojí za pozornost Allure Homme , která byla na trh uvedena v roce 1999. Tato orientálně-dřevitá vůně je esencí mužnosti, je první dlouhotrvající vůní, která je současně dynamická i hravá. Poprvé se objevuje čerstvá, jiskřící a přirozená vůně, jež byla vytvořena z pečlivě vybraných, přírodních složek, typických pro muže. Na tuto vůni později navázala neméně úspěšná Allure Homme Sport . Ta je určena pro přitažlivého a sportovně založeného muže, z něhož vyzařuje energie, harmonie a má smysl pro fair play. Mezi další pánské vůně, které značka Chanel vytvořila, patří např. Égoiste , Égoiste Platinum , Pour Monsieur a Bleu De Chanel .
Značka Chanel si zkrátka získala srdce mnohých, její produkty patří i v dnešní době k něčemu zcela výjimečnému . Doporučujeme vám také luxusní kosmetiku Chanel .
 

 
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Krátce o historii značky
Mezi ikony světového sportu, oblečení a lifestylových doplňků zcela nepochybně patří značka Adidas, založená Adolfem Dasslerem. Po hádce a rozchodu se svým bratrem Rudolfem dávají oba vzniknout světovým legendám. Adolf zakládá vlastní firmu Adidas , jeho starší bratr Rudolf značku Puma . Roku 1950 kupuje Adolf Dassler od finské firmy Karhu Sports logo tří pruhů a vzniká tak jedno z nejslavnějších označení světa – tři pruhy Adidas .
V duchu Adidas
Inovace vždy byla a zůstává hlavním zájmem, na který značka klade důraz. Světovými tvářemi značky byli a jsou moderní sportovci světových jmen , jako například Emil Zátopek, David Beckham, anna Kurnikovová nebo Petr Čech. Značku v současnosti tvoří také řada lifestylových doplňků, parfémů, slunečních brýlí, hodinek , baseballových čepic, sportovních tašek a pomůcek nebo spodního prádla.
Adidas vůně
Parfémy Adidas jsou laděny do uvolněných tónů a jejich sportovní ingredience z nich činí opravdové skvosty. Řady aktivních deodorantů jsou pak vyvíjeny přímo ve spolupráci se špičkovými světovými sportovci. Pánské řady Team Force nebo Fresh Impact jsou c íleně zaměřeny na sportovně založené jedince , zatímco u dámských vůní se jedná o smyslnou kombinaci pohody a šarmu. Ten nabízí jemné kolekce Free Emotion a natural Vitality . Značka Adidas nabízí v každém ze svých výrobků, bez ohledu na jeho charakter, klasiku a jistotu nevšední kvality a originality. Vůně, které značka prezentuje, jsou finančně dostupné a velmi oblíbené. Nejslavnější tři pruhy světa tak i dnes patří právem mezi to nejlepší, co si můžete dopřát.
Zaujala vás značka Adidas? Pokud ano, můžete vybírat také z široké nabídky hodinek .
 
 
 
 
 
 
 
 
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Připravili jsme pro vás aktuální novinky parfémů na letošní léto, které se nezadržitelně blíží. Díky našim tipům ho můžete přivítat s novým parfémem a užít si tak léto ještě více.
CALVIN klein – Eternity a CK One Summer 2012
Každý rok uvádí značka Calvin Klein na trh trojici limitovaných edic klasických vůní CK One , Eternity a Eternity For Men . Nejinak je tomu i tento rok. Jedná se o vůně, které jsou určeny pro horké letní dny a mají navodit tu správnou letní atmosféru. Chcete se přenést do letní nálady? Pak zavřete oči a nechte se unést květinově-ovocnými tóny Eternity Summer 2012. Vůně v úvodu hravě kombinuje květ pomerančovníku, martini, bergamotu a hrušky. Srdce je květinové a ukrývá v sobě pivoňku, hyacint, gardénii a v základu vůni fixuje pižmo, fazole Tonka a otočník.  S Eternity Summer 2012 na vás zazáří slunce odrážející se ze šumícího oceánu. Calvin Klein nezapomíná ani na muže, pro ty vytvořil vůni Eternity For Men Summer 2012. Tato fougerově-svěží vůně evokuje obraz romantického západu slunce . Mezi úvodní složky patří jalovec, heřmánek a meloun, srdce je tvořeno mimózou, lístky fialky, cedrovým dřevem a hyacintem. V závěru se představí ambra, dřevo Guaiac, pačuli a pižmo. Nebo vyzkoušejte CK One Summer 2012 – poslední z trojice limitovaných edic.
DAVIDOFF  – Cool Water Pure Pacific
S další dvojicí limitované edice pro letošní léto přichází i světoznámá značka Davidoff . Svěžest, která je typická pro  Cool Water Pure Pacific Woman, vás přenese na písečnou pláž zalitou sluncem. Inspiruje se energií Tichého oceánu spolu s květinově-ovocnou vůní, která vám navodí letní atmosféru a romantickou náladu. Složení vůně je ve znamení ovoce a květin doplněné santalovým dřevem. Pánská verze Cool Water Pure Pacific Man vychází ze základní verze Cool Water Man, která je jednou z nejoblíbenějších vůní značky Davidoff. Letní edice v sobě ukrývá svěží tóny ovoce, mátu, šalvěj, zázvor a bazalku. Závěr tvoří jalovec, vetiver a santalové dřevo. Limitovaná edice pro muže vás zahrne svěžestí, kterou oceníte nejen v horkých dnech. autor: Parfemy.cz

Číst dál

Lacoste je v kurzu již od roku 1933 a bezpochyby patří mezi přední světové značky v oblasti stylové sportovní módy , spojuje v sobě eleganci i komfort. Lacoste je lifestylovou značkou, pod kterou se vyrábí dámské, pánské i dětské oblečení, kožené doplňky, brýle, pásky, šperky , boty a také náramkové hodinky . V poslední době jsou také velice populární parfémy. Firmu založil v roce 1933 známý francouzský tenista René Lacoste společně s André Gillierem. Po ukončení své sportovní kariéry se rozhodl zkusit štěstí v módě. Již od založení obchodu Lacoste je symbolem samotné značky logo zeleného krokodýla . Lacoste totiž dostal od amerických novinářů přezdívku Aligátor. Tato přezdívka (ve francouzštině Le Crocodile) navíc přesně vystihovala jeho tenisové vlastnosti – trpělivost, houževnatost a schopnost zaútočit na své soupeře v pravý čas. Širší veřejnost si tohle přízvisko oblíbila a právě zde je vznikl i původ loga značky Lacoste. Kvalitní a nadčasové oblečení a doplňky Lacoste dnes patří mezi módní špičky. Francouzský návrhář Christophe Lemaire se postaral o svěžejší, modernější design výrobků, které dnes propagují sportovní hvězdy, jako tenista Andy Roddick nebo golfista José Maria Olazábal. Na začátku měla všechna trika výhradně bílou barvu, ale postupem času, kdy naprosto zahltila svět, se nabídka rozšířila i o pruhované a barevné verze trička, kraťasy nebo dokonce oblečení pro děti. Zákazníci si je oblíbili pro jejich vysokou kvalitu, kterou potvrzuje i řada ocenění. Vlajkovou lodí jsou především známá polo trička, svetry, vesty a kalhoty. Přesto jsou všechny kolekce doplněny o aktuální sezónní zboží , v létě například plavky a sluneční brýle, v zimě o pletené doplňky. Sortiment značky Lacoste zahrnuje rovněž hodinky, které se vyznačují zajímavým poměrem ceny a kvality. Jsou nejen stylové, ale při jejich výrobě je kladen také důraz na vysokou kvalitu a funkčnost. Samozřejmostí hodinek je i jejich vodotěsnost. Výběr je široký a z kolekce si určitě vyberou zákazníci, kteří dávají přednost sportovnímu designu a potřebují lehké a dobře padnoucí hodinky pro každodenní nošení. Kolekce hodinek Lacoste však uspokojí i nejnáročnější zákazníky, pro něž je důležitý luxusní design .
Lacoste Pour Femme
Značka Lacoste je spojená také s parfémy. Základem je, aby i parfém Lacoste evokoval ducha celé společnosti. Proto pod touto značkou dnes najdete jemné sportovní vůně s nádechem svěžesti a volnosti. Nejoblíbenějším parfémem pro ženy je již několik let Lacoste Pour Femme , který v sobě ukrývá květinově-dřevité tóny. Mezi další dámské parfémy patří například Inspiration, Joy Of pink nebo vůně Touch Of Pink , která byla vytvořena především pro mladé zamilované dívky.
Lacoste Essential
U parfémů, značka Lacoste, nezapomíná ani na muže. Velmi oblíbený pánský parfém Lacoste je například  Essential , stabilní a dlouhotrvající vůně určená pro muže, kteří milují svobodu. Poselství této vůně se dá charakterizovat jako „svěžest bez hranic“. Z pánských vůní můžete dále vyzkoušet řadu Challenge, kterou si oblíbí především muži se zálibou v dynamickém způsobu života nebo chyprově-dřevitou Red style In play . Od roku 2005 vede firmu Michel Lacoste, mladší syn Reného. Butiky Lacoste dnes najdete ve více jako 110 zemích světa, ve větších městech České republiky jich je několik. autor: Parfemy.cz

Číst dál