Rubrika: Magazín

Značka s.Oliver spatřila poprvé světlo světa v roce 1969 ve Würzburgu (Bavorsku) v Německu. První butik dostal název s.Oliver – tvůrci značky se nechali insipirovat při tvorbě názvu hlavním hrdinou známého románu Oliver Twist od Charlese Dickense. A možná tím přispěli k věhlasu a slávě, neboť značka s.Oliver je dnes rozšířena po celém světě a mezi její příznivce patří miliony zákazníků různých vrstev a skupin.

 
 
 
 
 
 
 
Móda pro všechny
Všechny kolekce s.Oliver spojuje tato myšlenka: „Každý nový den je dobrým důvodem, abychom vypadali skvěle.“ Móda s.Oliver je určena všem milovníkům moderního a zároveň také pohodlného stylu . Nabízí modely pro ženy, děti i muže. Tyto výrobky se vyznačují vysokou kvalitou a stylovostí podle nejnovějších trendů. Velmi oblíbené jsou také boty všech druhů, balerínami a lodičkami počínaje a kozačkami a sněhulemi konče. Stejně jako oblečení, jsou i boty cenově dostupné, ne však na úkor kvality, proto jsou také velmi oblíbené.
Značka s.Oliver  nabízí kromě oblečení a bot i širokou škálu dalších módních doplňků , např. kabelky, bižuterii, sluneční brýle, opasky a v neposlední řadě parfémy.
Parfémy s.Oliver
První 2 vůně, které značka vytvořila, byly hot Edition Woman a Hot Edition Man. Po nich však brzy začaly následovat další.. V roce 2012 uvedla na trh vůni Difference pro ženy. Tato květinově-orientální vůně s hřejivým základním tónem je inspirována moderními ženami. Je určena pro ženy dynamické, okouzlující a seběvědomé.
Ani na muže značka s.Oliver nezapomněla – pro ně vytvořila vůni Difference Men . Tato vůně je svěží s dřevitým, mužným, elegantním charakterem. Je určena pro muže elegantní a sebevědomé .
Nechte se inspirovat našimi tipy a nebudete litovat Vaší volby, kdo si totiž značku s.Oliver jednou oblíbí, už navždy jí zůstane věrný.
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Z historie značky
Značku Roberto Cavalli vám jistě nemusíme dlouze představovat. Již v minulosti totiž dokázala, že umí vytvořit vyhledávané a zákazníky velmi oblíbené vůně pro ženy, ale i muže. Značku založil italský návrhář Roberto Cavalli , který se narodil v roce 1940 v Benátkách.Po studiích na Institutu umění, kde se specializoval na tisk na textil, si ve francouzském Saint-Tropez otevřel první módní butik. Úspěchy na sebe nenechaly dlouho čekat a tak nic nebránilo vrhnout se do světa vůní a parfémů.
Just Cavalli
Parfém Just Cavalli byl vytvořen v roce 2013 a tváří kampaně se stala Georgia May Jagger – dcera slavného zpěváka Micka Jaggera . Vůně v sobě hravě kombinuje prvky růžového dřeva, neroli a květů Tiaré. Ponořte se do vůně Just Cavalli a nechte den lehce plynout… Řada Just Cavalli je plná originálních vůní, které se hodí jak do vybrané společnosti, tak i na pořádný večírek. Roberto Cavalli chtěl připravit mladistvou a energickou vůni , každý kdo si někdy k Just Cavalli přičichl jistě nemůže než souhlasit. Vůně Just Cavalli si není možné nevšimnout, nelze ji zkrátka ignorovat!
Ostatní vůně
V minulosti značka vytvořila několik výjimečných vůní, např. Serpentine , která byla navíc vytvořena ve verzi parfémové i toaletní vody pro ženy. Serpentine představuje bohatou květinově-ovocnou kompozici, vůně byla uvedena na trh v roce 2005.
Úspěch měla také stejnojmenná značka Roberto Cavalli – tu vytvořila známá parfumérka Louise Turner ze společnosti Givaudan. Kolekce vůní Roberto Cavalli se inspirovala dokonalými křivkami smyslné ženy. Masivní sklo flakonu evokuje intenzitu a sílu charakteru samotné vůně. Flakon je korunován zlatým uzávěrem ve tvaru pečeti Roberto Cavalli a zdoben stuhou s tygřím vzorem, který odkazuje na typický motiv Roberto Cavalli. Na trh byla uvedena v roce 2012.
Z pánských vůní vám můžeme představit např. toaletní vodu black a Just Him . Pod značkou naleznete také originální šperky , hodinky a oblečení. Stačí se rozhodnout!
 
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Pokud jste rádi středem pozornosti a milujete luxusní vůně , je značka Hugo Boss určena právě pro Vás! To, že se značka Hugo Boss stala symbolem dobře oblečeného a upraveného muže, je už prověřeno časem. Hugo Boss uvedl na trh za dobu své existence mnoho pánských vůní, nyní ale přichází s něčím zcela výjimečným !
Červená jede!
Nalaďte se na vlnu vůně Hugo Red , která byla veřejnosti poprvé představena v roce 2013. Patří do kategorie orientálně-kořeněných vůní a voní stejně tak dobře, jako vypadá. Mezi úvodní tóny patří růžový pepř, galbanum, grapefruit a kovové tóny. Srdce je tvořeno ananasem, kovovými tóny, cedrovým dřevem a rebarborou, v závěru se ukrývá fazole Tonka a ambra.
Zanechte svůj otisk
Mezi jednu z největších vychytávek této vůně Hugo Red patří zcela jistě flakon. Ten je potažen speciálním, na teplo reagujícím povrchem v chromově červeném odstínu. Dokáže „zviditelnit“ dotek lidské dlaně , který po několika okamžicích opět mizí.
Tváří kampaně se stal americký herec a zpěvák Jared Leto. Popusťte uzdu své fantazie, navoňte se vůní Hugo Red a uvidíte, že se na Vás ženy budou doslova lepit. Nepodlehnout tomuto parfému je totiž těžké a málokdo v této zkoušce obstojí!
Vůni Hugo Red můžete podpořit také doplňkovým sortimentem v podobě tuhého deodorantu ,  balzámu po holení  nebo deodorantu ve spreji .  
 Autor: Parfemy.cz

Číst dál

Skončilo jedno z nejhezčích, ale také nejnáročnějších období roku – Vánoce. Vánoční čas a Silvestr jsou již za námi a nyní nezbývá, než se začít soustředit na nový rok. Mnoho z nás našlo pod vánočním stromečkem finanční obnos místo dárku, a nyní přemýšlíme, jak s ním naložit. Nechcete si udělat radost koupí své oblíbené vůně? Pokud ano, tak je povánoční období tou správnou dobou. Obchody se předbíhají s výprodejovými cenami a neztratit se v nepřeberném množství produktů je kolikrát nadlidský výkon. Proto jsme pro Vás připravili pestrou nabídku nejprodávanějších vůní .
Tipy pro dámy
S vůní Euphoria od světoznámé značky Calvin klein budete vždy středem pozornosti. Tato orientálně-květinová vůně pro ženy dokonale podtrhne každý outfit a sexappeal její nositelky. Další výjimečnou vůní od této značky, kterou bychom Vám rádi představili, je Eternity . Jakmile jí jednou podlehnete, už nebudete chtít jinou! Květiny Vás doslova obklopí a uhranou.
Květinová, ale s příměsí svěžího ovoce – to je další z nejvyhledávanějších dámských vůní. Řeč je o svůdné vůni Eclat D´Arpege od značky Lanvin . Je jako melodie – svěží, čistá a plná radosti. Od prvního nadechnutí vyvolává dojem plný jemné záře a radosti, který přetrvává. Pojí v sobě svěžest šeříku a výrazný tón pomerančovníku. Jistě Vás příjemně překvapí i cena této parfémové vody, která je více než příznivá.
Parfémová voda Chloé  od stejnojmenné značky si již také získala řadu žen, které jí zůstávají věrny a pravidelně se k ní vracejí. Tato svěží a velmi ženská vůně vystihuje nespoutaného ducha s vrozeným smyslem pro módu a styl.
Inspirace pro muže
Vůně, která se dostane člověku pod kůži : tak lze několika slovy charakterizovat toaletní vodu Cool Water Man , kterou značka Davidoff uvedla na trh v roce 1988. Nechte se unést na vlnách svěžích, vodních tónů! Pro velký úspěch je k dispozici i velký objem 200 ml. 
Další „stálici“ mezi pánskými parfémy,  Boss No. 6 , není jistě třeba zdlouhavě představovat. Tato toaletní voda značky Hugo Boss definuje úspěch, vyzařuje sebevědomím a zdůrazňuje smyslně emocionální stránku mužského charakteru. Z jejího úspěchu čerpají další její následovníci: Boss No. 6 Night a Boss No. 6 Sport .
Na závěr nemůžeme zapomenout na nadčasovou vůni Essential značky Lacoste , která má stejnou příchuť jako víkendy plné zábavy a setkání s lidmi, které vždy rádi vidíme. Jde ale i mnohem víc, jde o osvícený názor na práci, vztahy a vlastně na celý život. Její poselství se dá charakterizovat jako “ svěžest bez hranic „.
 Autor: Parfemy.cz

Číst dál

Vánoce už klepou na dveře a vy ještě nevíte, jaké vánoční dárky nakoupit a čím potěšit pod vánočním stromečkem své blízké? Pokud si nevíte rady s nákupem vánočních dárků , je tato nabídka určena právě pro vás. Mezi oblíbené vánoční dárky patří v poslední době i luxusní vůně – toaletní a parfémové vody pro ženy a muže od známých značek .
Pokud chcete vykouzlit úsměv na tváři své drahé polovičky, s jejím oblíbeným parfémem se vám to jistě podaří. Vybírejte také z bohaté nabídky dárkových sad , které jsou jako stvořené pro tuto příležitost. Nezapomněli jsme ani na vaše ratolesti – pro ně je tu připravena široká nabídka dětských vůní. Nechte se inspirovat a jistě se vám podaří vybrat ty pravé originální vánoční dárky .
Každou ženu jistě potěší, pokud dostane od Ježíška svoji oblíbenou vůni. Pokud ji navíc darujete vůni v dárkové sadě nebo k ní obdrží i doplňkový sortiment, bude potěšena o to více. Z doplňkového sortimentu ženy využijí především tělové mléko , sprchový gel a deodorant . Vhodným dárkem je také miniatura – menší verze klasické vůně, kterou žena využije např. při cestování nebo jako vůni do kabelky.
Pokud nechcete trávit nakupování dárků na poslední chvíli pobíháním po obchodech, je nákup přes internet tím pravým a osvědčeným řešením. Můžete tak v klidu a v teple svého domova vybrat ten nejvhodnější vánoční dárek pro manžela. Navíc vůni, kterou darujete svému partnerovi, oceníte také vy sama. Vybírat můžete z široké nabídky dárkových sad . Vůni můžete podpořit i koupí doplňkového sortimentu, z něhož muži nejčastěji využijí vodu po holení , balzám po holení , sprchový gel a tuhý deodorant .
Další tipy na vánoční dárky naleznete zde . Pokud si nevíte rady s nákupem vhodného dárku, darujte svým blízkým dárkový poukaz !
 
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Jednou z nejvýraznějších módních značek současnosti je italská značka police , která energicky udává trend v celé Evropě . Na začátku byla originalita, která zaujala mnohé módní nadšence. Výjimečnost této dravé značky spočívá také ve fantastické propagaci, dokázala tak oslovit a zaujmout nejznámější světové celebrity.
Z historie značky
Značka vznikla na začátku 80. let 20. století v horské oblasti nedaleko Benátek. Se svou vizí neotřelých a nových designů se přesně trefila do doby, kdy se přestávalo lpět na tradici, a naopak do popředí zájmu se dostávalo vše s vlastním stylem a inovací. Společnost se původně věnovala výhradně výrobě originálních slunečních brýlí a dokázala se v této oblasti propracovat až na úplnou špičku.
Sortiment Police
Postupem času však velmi šikovně rozšířila oblasti zájmu , a tak v roce 1997 přibyly parfémy . O šest let později byla na trh uvedena první série hodinek . Nakonec přibývají i šperky a další módní doplňky , v podobě tašek, zavazadel, psacích potřeb a samostatné řady oblečení.
Hvězdná propagace
Firmě se podařilo na přelomu tisíciletí oslovit pro svou reklamu opravdové ikony a nejznámější tváře showbyznysu. Jejich výrobky totiž propagovali a propagují takové superstar ze světa sportu a filmu jako David Beckham , George Clooney, Paolo Maldini, Bruce Willis a Antonio Banderas . Tito muži přesně odpovídají profilu firmy. Draví, elegantní, s vkusem a zájmem o kvalitní módu. Navíc jsou i dostatečně sebevědomí a průbojní.
Parfémy
Hned od roku 1997, kdy byla na trh uvedena první řada parfémů, si tyto vůně získaly srdce a zájem široké vrstvy zákazníků. I v oblasti parfémů projevila značka Police svou nápaditost . Vůně Caribbean Pour Femme udává ženám smyslný tón a nádech vzdálených exotických pláží, vůně Pure DNA Pour Femme jim zase poskytuje možnost být sama sebou. Pro pravé muže je připravena vůně  Dark nebo průbojná variace exotických dřevin v kombinaci s běžnými přísadami jako máta, šalvěj nebo citron v řadě Passion.
 
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Protože nechceme usnout na vavřínech, neustále pro vás zařazujeme do sortimentu zajímavé a poptávané vůně . Naposledy jsme naši nabídku rozšířili o značky C-THRU , B.U. a Fleur De Santé.
Buď sám sebou!
V případě B.U. se jedná o svěží a moderní vůně pro všechny dívky, které ví, jak ukázat svou dynamičnost, jsou nezávislé a vybraly si rebelský a nekonvenční životní styl. Zkratka B.U. znamená Be Yourself – tedy v překladu „buď sám sebou“ – a přesně tato slova vůně B.U. vystihují a charakterizují. Vybrat si můžete z romantické vůně Heartbeat ,  ztřeštěné Hippy Soul nebo smyslné Free Spirit . Ať už se rozhodnete pro kteroukoliv, nebudete svého rozhodnutí litovat!
Žij naplno!
Vůně C-THRU jsou plné optimismu a hravé nálady – jsou určeny pro všechny ženy a dívky, které chtějí vystoupit z davu a nemají rády stereotyp. Vyberte si jednu z vůní C-THRU, navoňte se a začněte nový den s úsměvem na tváři! Dáte přednost vůni Blooming , která zachytí váš moderní a elegantní styl a zároveň se přizpůsobí vašemu rytmu? Nebo se necháte zlákat jiskrnou vůní květinově-dřevité golden Touch ? Toaletní voda Emerald je zase určena pro ženy, které milují odvážné a sexy vůně! Záleží jen na vás, po které vůni sáhnete!
Čerpej z přírody!
Kdo dává přednost zdravému životnímu stylu v harmonii s přírodou, ten si určitě vybere jednu z nabízených vůní firmy Fleur De Santé , pro kterou je příroda tím největším zdrojem inspirace. Dámy mohou vybírat z květinově-ovocné Exuberance, která je inspirována svěžestí a krásou přírody. Pokud se chcete cítit elegantně a máte ráda ve vůních pomeranč, fialku, jasmín, pačuli a týkové dřevo, dejte přednost vůni golden Snow pearl. Fleur De Santé nezapomíná ani na muže. Citrusově-kořenitá vůně Distinction je určena všem opravdovým gentlemanům.
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Uspět ve světě módy je možné pouze s jasným posláním a cílem . Přesně to se podařilo Hubertu de Givenchy , který si dal za životní úkol obléct všechny ženy světa od Paříže až po New York. Roku 1952 zakládá Hubert James Taffin de Givenchy svou novou značku a její základy staví na moderních trendech a nápadech, jimiž doslova hýří. Jako prvotní a nikdy nekončící motiv si vybírá přirozenou ženskou krásu. Jeho nápaditost okamžitě uchvacuje nejkrásnější a nejznámější tváře té doby jakými byly Elizabeth Taylorová , Greta Garbo, Marléne Dietrichová nebo Jacqueline Kennedy-Onnassisová.
Ženy pro ženy
V popředí zájmu a zejména pak práce slavného tvůrce jsou ženy. Jeho výrobky řadu let propaguje například i monacká princezna Grace a po neuvěřitelných 40 let je hlavní tváří značky Givenchy i fenomenální Audrey Hepburnová. Cílem firmy je obléct všechny ženy světa . Tuto touhu promítá Hubert de Givenchy i do tvorby parfémů , do jejichž jedinečných vůní se mají ženy zahalit jako do nejluxusnějších šatů.
Vždy první
Givenchy byl nejen mimořádným umělcem a návrhářem, ale zejména mužem s velkou předvídavostí a inteligencí. Vždy dokázal přijít v pravou chvíli s pochopením budoucích možností svého odvětví. Jako první na světě uspořádal premiéru své nové kolekce zároveň pro členy tisku i pro běžné zákazníky. Stejně tak byl prvním, kdo začal šít luxusní oblečení přesně na míru . Uvedení jeho prvního parfému L´Interdit z roku 1957 bylo zase do té doby nevídaným prodejním úspěchem.
Pestrá nabídka parfémů
V designu i směsi nezaměnitelných kombinací parfémů dává najevo svoji chuť do života, netradiční pojetí módy a jako vždy svůj idol – ženu. Mezi nejoblíbenější dámský parfém patří již řadu let hot Couture . Jedinečná a „na míru šitá“ vůně, ze které vyzařuje smyslnost ženy. Hypnotizující a fascinující parfém je také Ange Ou Démon . Má v sobě neobvyklý druh smyslnosti a ztělesňuje v sobě všechny hodnoty značky Givenchy: inspiraci, hravého ducha a výjimečnou kvalitu. Givenchy nezapomíná ani na muže. Vyzkoušejte orientálně-dřevitou Pour Homme Blue Label s trvalou svěžestí a mužnou silou.
Givenchy dnes
Roku 1995 odchází zakladatel a módní tvůrce na odpočinek a žezla ve společnosti se ujímá jako předseda představenstva John Galliano . I dnes tak může Givenchy nabízet elegantní nenásilný styl snových vůní a oděvů bez křiklavých barev a extravagantních střihů.  Chcete být výjimeční a dráždit ostatní smyslnou vůní nebo „nebarevnou“ dokonalostí? Pak sáhněte po Givenchy a úspěch máte zaručen.

autor: Parfemy.cz

Číst dál

Historie značky
Příběh značky STORM se začal psát v roce 1989 v Londýně, když se jeho zakladatelé rozhodli prorazit se svou vizí nekonvečního přístupu k designu hodinek . Deset let nato už byla značka STORM známa nejen jako výrobce hodinek, ale i jako designér stejně nápaditých šperků i slunečních brýlí. Dnes už STORM navrhuje a vyrábí i kabelky a tašky, deštníky a nejnověji dokonce i dámské a pánské parfémy.
Filozofie
Značka STORM je známá svými osobitými, moderními hodinkami, šperky i dalšími stylovými módními doplňky . Ať už je váš styl nekonveční nebo uhlazeně rafinovaný, výrobky STORM podtrhnou vaši individualitu a osobnost . STORM je světová značka, která se prodává na téměř 50 trzích světa a vlastní butiky ve všech důležitých městech planety.
STORM věří na kult individuality. Stylově sportovní, nebo dravě moderní, všechny kolekce od STORMU ukrývají spolehlivé mechanismy se zajímavými technickými prvky, atraktivně zabalené do široké palety tvarů, barev a vždy neobyčejného, ojedinělého designu. STORM nikdy nepřestává hledat nové podněty a výzvy v designu. Designéři STORMU, zapálení, zkušení a nekonformní, se inspirují světem kolem sebe a kombinují netradiční materiály s precizním zpracováním.
Parfémy
V naší nabídce můžete vybírat z těchto vůní:
Electric Woman je pulzující květinově-ovocná vůně pro ženy, jež v hlavě ukrývá bergamot a ovoce v podobě mandarinky, jablka, švestky. Ze srdce se rozvoní zelené tóny a okvětní lístky pomerančovníku, ze základu pak svůdné dřevité a lehce kořeněné tóny. Tato vůně vám rozjasní a provoní celý den .
Spark For Her se otevírá vůní anýzu a zeleného jablka, které se mísí s ženským květinovým srdcem v podobě orchideje a chalcedonu. Tato chyprově-ovocná dámská vůně má teplý dřevitý základ s tóny pačuli, ambry a smyslné vanilky.
Touch Him – dotkni se této citrusově-ovocné pánské vůně s přívlastkem zelených listů. Ze srdce se postupně rozvoní muškátový oříšek v kombinaci se zázvorem. Závěr vůně dotvoří pačuli a santalové dřevo.
Vibe For Him je citrusově-dřevitá vůně pro muže, jež v hlavě skrývá bergamot a svěží citron. Následně se z hlubokého srdce rozvoní levandule a lišejník. Základ vůně uzavírá pačuli, ambra, pižmo a smyslná vůně lesů.
 
autor: Parfemy.cz

Číst dál

Principy značky
Prolínání orientální estetiky a západní vědy, propojení kultury a technologie – přesně na takových principech stojí značka Shiseido . Tato nejstarší kosmetická firma na světě vyvíjí výrobky nejvyšší kvality s maximální snášenlivostí.
Z historie
Značka Shiseido existuje na trhu od roku 1872. Vznikla v Tokiu, v samém středu módy a kultury Japonska. U jejího zrodu stál Yushinem Fukuhara, který otevřel v Japonsku první lékárnu podle západního vzoru. V tehdejší době ještě zcela neobvyklá kombinace z farmaceutických produktů západního stylu a asijské tradice přispěla velkým dílem k úspěchu firmy Shiseido. Mezi první výrobky této společnosti patřily pudry na tvář v tělové barvě. Že na tom není nic divného? V Japonsku rozhodně – Japonky se tou dobou pudrovaly zásadně bíle.
Shiseido se rozhodlo znovu vstoupit na farmaceutický trh v roce 1987, aby naplnilo rostoucí požadavky spotřebitelů a naplnilo společnou filozofii „přispění k lidskému zdraví a dobrému pocitu“. Tato značka je v současnosti výrobcem nejrůznější vlasové, pleťové i tělové kosmetiky , ale prezentuje se i v oblasti parfémů.
Díky svému původnímu zdroji ve farmacii stojí dodnes v popředí aktivit společnosti Shiseido výzkum a vývoj v lékařské a kosmetické oblasti. Již od počátku vzniku firmy dodržují její zaměstnanci vysoký standard výzkumných metod. Za vývojem výrobků značky stojí více než tisícovka vědců , kteří pracují na trvalém zdokonalování a novém vývoji inovačních komponent. V současné době nabízí společnost výběr z více produktů. Ty zahrnují i ty, které byly vyvinuty ve spolupráci s dalšími farmaceutickými společnostmi.
Vůně Shiseido
Parfémy japonských značek bývají často hodně lehké a vzdušné, pro Shiseido to ale tak docela neplatí; v nabídce najdete lehké i velmi výrazné, vždy však jedinečné vůně. Mezi oblíbené dámské parfémy patří Koto, Memoire a nejvíce prodávaný Zen. Parfémová voda Zen je ispirací pro váš nejhlubší smysl pro harmonii, příslib jemné a hebké pleti. Tato elegantní dlouhotrvající spirituální vůně nabízí odhalení ducha východu dalším generacím. V úvodu vůně se nachází kombinace grapefruitu, bergamotu, pomeranče, ananasu a růže, srdce je zcela květinové a v základu se snoubí dřevité tóny s pačuli, kadidlem, ambrou, vanilkou a pižmem.
Více vůní od této značky naleznete zde .
 
Autor: Parfemy.cz

Číst dál